Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. uff jeg er sååå trøtt for tiden, har ikke energi til noe som helst. Utpå dagen kommer kvalmen i tillegg( den er ikke så ille) men er så ubehagelig. Kjedelig nå som jeg og sambo har ferie, jeg orker nesten ingenting. Er bare 8 uker på vei, er første gang jeg er gravid. Vet ikke hva som er normalt og hva som ikke er. Føler meg også veldig oopnlåst( ser gravid ut)...er vel ikke normalt å få "mage" så tidlig?

Godt å få det ut og vite at det er andre som føler det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg sitter i pysjen ennå.... I morges måtte mannen min ta seg av sønnen vår helt på egen hånd mens jeg havnet rett på sofaen etter frokost... Kvalmen har vært borte et par dager, så jeg har vært litt nervøs for å ha mistet, men dette her er hvertfall et mulig tegn på at hormonene fremdeles strømmer som bare det.

Har litt mage fra før, men har definitivt vært oppblåst de siste ukene - men gravidemagen er annerledes når den kommer.

zznork...

Skrevet

Kroppen produserer et hormon som gjør at fordøyelsen går saktere når man er gravid, og da produseres det også mer luft i tarmene. Gravidbagen kommer nok en gang etter uke 12. :)

Skrevet

Når jeg var i uke 8,sov jeg 14 timer i døgnet jeg! Bragd det? Hehe! At jeg i det hele tatt kom meg på jobb da er ett under...

Men det gikk gradvis over i uke 10. Veldig godt å ikke måtte sove hele tiden. Det er enda noen dager hvor jeg må sove litt ekstra.. Men tenk alt som foregår inni kroppen din da! Ikke rart man blir ekstra trøtt! Vi vet iallfall hvor energien går.. Hehe.

Skrevet

ja er sant det. er bare så kjedelig når det føles som en ikke strekker til liksom. samboer er jo veldig forståelsesfull..men jeg har alltid hatt masse energi. liten overgang for å si det sånn... men er veldig glad for at jeg har ferie fra jobb nå..hadde ikke orket å jobbe nå jeg. må vel snart si det til sjefen og, uff gruer meg skikkelig. jeg er den eneste vernepleieren på jobben, og alle har gledet seg sååå til jeg var ferdig utdannet. og nå rett etter utdannelsen er jeg gravid..hm. Men men det veier jo opp veldig mye å ha en liten spire i magen=)=)=)

Skrevet

Jeg er også trøtt som en strømpe!!! *gjeeesp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...