Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på snart 22 år, som har hatt endometriose siden jeg var 16(påvist da). Jeg har gjennomgått 8 operasjoner, men endometriosen har kommet tilbake hver gang...nå er jeg altså 4 uker på vei, ved et merkelig tilfelle! Jeg har en kort syklus på 25 dager, og hadde da eggløsning fra 2-7. juli...jeg hadde sex 8. juli, og tok angrepille dagen etter for å unngå å bli gravid, i og med at det var litt for tidlig for meg og den nye typen min...og når jeg i tillegg har slitt så mye med endometriose, syns jeg det er svært godt gjort at jeg ble gravid...hehe :) venninnene mine kaller denne ungen for en skjebneunge...jeg har hatt lyst å bli gravid de siste to årene, men min ekskjæreste ville ikke...en uke etter at jeg ble sammen med nykjæresten ble jeg altså gravid...uten å prøve...noen andre som har opplevd noe lignende?

Merket også kvalme og typiske graviditetsplager ganske tidlig...to dager før forventet mens ble jeg kvalm og uggen i kroppen, og slet med trøtthet om dagene...en dag før forventet mens fikk jeg en følelse av at jeg var gravid...tok graviditetstest dagen etter forventet mens, og fikk utslaget gravid...har tatt flere tester i ettertid, og alle har vist det samme...i morgen skal jeg til legen og å få bekreftet beskjeden... :) gleder meg...

For meg er det uaktuelt med abort...jeg vet heller ikke om jeg kan bli gravid flere ganger dersom jeg tar abort nå...så dette barnet er absolutt ønsket av meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9892296-endometriose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...