~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 VI har med vilje ikke bestilt noen ferie i år pga fare for mye kvalme hos meg, men nå er jeg mye bedre og dermed burde jo snuppa få noen spennende opplevelser i løpet av ferien. Hvor kan man reise, og hva bør man gjøre? Vi har ikke ubegrenset feriebudsjett så gjerne et rimelig alternativ?
Solitude Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Tja.. ikke akkurat rimelig kansje.. Men dyreparken i kristiansand og kongeparken ved stavanger kan jeg anbefale. Gutten vår som snart blir 3 år syns det er alltid like gøy å gå i dyreparken. Og vi var i kongeparken for første gang nå og det var også kjempe populært
Arb.ledig husmor Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Fins jo mange parker av ulike slag i Norge, eller i Sverige..Vet ikkje kor dere bor eg da...
Mille** Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Dyreparken eller legoland kanskje. Gøteborg og liseberg?
Gulosten™ Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Er du på sjukka eller???? Hehe Jeg tror jeg hadde holdt meg hjemme hvis jeg hadde hatt ferie fra nå av, for nå begynner jeg å jobbe igjen om en uke og da kommer heeeeeelt sikkert finværet:) Vi skal en tur til Telemark, bo på Norsjø hotell, med inkludert inngang til Sommarland (med oppvarmet vann i tilfelle drittvær) og billetter til Voctoriakanalen. 3-dagers tur:)
~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2007 hehe.. er på tjukka ja... Sommarland ja, det er kanskje tingen for en badeglad snuppe )
~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2007 JA det kommer vi nok også innom, nå tenkte jeg mer på en tur over flere dager, kanskje en uke )
Gulosten™ Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Ååååå, grattis!!! Visste ikke det jeg:) Hehe. Når er termin da?
~sjiraff~ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2007 Leeeeeeeeenge til. BLir ikke noe bebbis før i februar...
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 ville tatt noen netter i Halmstad i Sverige, masse morsomme ting for barn der! Strender, fornøyelse, parker etc. helt suprt for treåringer!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Hva med å reise nordover mot Lillehammer, da har dere Amadeus dyreparken ved Hamar - snuppa vår på 2,5 var helt i fyr og flamme når vi var der for noen uker siden. Masse dyr som hun fikk mate! Videre så har dere Hunderfossen Lekeland og Lilleputt et eller annet på Øyer - veldig fine steder begge to. Har sett det er rimelig pakketilbud på Hunderfossen med hotell og inngangsbilletter. Lykke til med februar babyen - det er en fin mnd å få baby i!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå