Gå til innhold

Hvor ville dere ha reist på ferie med en (snart) 3 åring? Har ferie noen uker fremover nå, men ikke bestilt noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har med vilje ikke bestilt noen ferie i år pga fare for mye kvalme hos meg, men nå er jeg mye bedre og dermed burde jo snuppa få noen spennende opplevelser i løpet av ferien. Hvor kan man reise, og hva bør man gjøre? Vi har ikke ubegrenset feriebudsjett så gjerne et rimelig alternativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. ikke akkurat rimelig kansje.. Men dyreparken i kristiansand og kongeparken ved stavanger kan jeg anbefale.

Gutten vår som snart blir 3 år syns det er alltid like gøy å gå i dyreparken. Og vi var i kongeparken for første gang nå og det var også kjempe populært :)

Skrevet

Fins jo mange parker av ulike slag i Norge, eller i Sverige..Vet ikkje kor dere bor eg da...

Skrevet

Bor i nærheten av oslo :o)

Skrevet

Dyreparken eller legoland kanskje. Gøteborg og liseberg?

Skrevet

Er du på sjukka eller???? Hehe

Jeg tror jeg hadde holdt meg hjemme hvis jeg hadde hatt ferie fra nå av, for nå begynner jeg å jobbe igjen om en uke og da kommer heeeeeelt sikkert finværet:) Vi skal en tur til Telemark, bo på Norsjø hotell, med inkludert inngang til Sommarland (med oppvarmet vann i tilfelle drittvær) og billetter til Voctoriakanalen. 3-dagers tur:)

Skrevet

akvarie i drøbak??

Skrevet

hehe.. er på tjukka ja...

Sommarland ja, det er kanskje tingen for en badeglad snuppe :o)

Skrevet

JA det kommer vi nok også innom, nå tenkte jeg mer på en tur over flere dager, kanskje en uke :o)

Skrevet

Ååååå, grattis!!! Visste ikke det jeg:) Hehe.

Når er termin da?

Skrevet

Leeeeeeeeenge til. BLir ikke noe bebbis før i februar...

Skrevet

ville tatt noen netter i Halmstad i Sverige, masse morsomme ting for barn der! Strender, fornøyelse, parker etc. helt suprt for treåringer!!

Skrevet

Hva med å reise nordover mot Lillehammer, da har dere Amadeus dyreparken ved Hamar - snuppa vår på 2,5 var helt i fyr og flamme når vi var der for noen uker siden. Masse dyr som hun fikk mate! Videre så har dere Hunderfossen Lekeland og Lilleputt et eller annet på Øyer - veldig fine steder begge to.

Har sett det er rimelig pakketilbud på Hunderfossen med hotell og inngangsbilletter.

Lykke til med februar babyen - det er en fin mnd å få baby i!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...