Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har hørt så mye positivt om deg og spåingen din, så har lyst å prøve selv også. NÅR jeg blir gravid, vi har snakket om å begynne i mars 08, men når sitter spiren og ikke minst vil det gå bra? Jeg har vært gjennom MA og graviditet utenfor livmor (som var et sjeldent sv.skap, da det var toeggede tvillinger, der den ene satt utenfor livmor, og en I livmor), så er KJEMPE nervøs for at ting som skal det skal skje igjen! Vet man ikke har noen garantier, men klarer ikke la vær å spørre fordet. Kunne du vært så elskverdig å se om du ser noe på meg? Trenger du eventuelt fødselsdato? Tusen takk på forhånd Nattinatti....*klem*
nattinatt Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hallo Og tusen takk for det.Stemmer det at du blir lett gravid?Fekk nemlig opp det på deg,og derfor så ser eg graviditet på deg allerede i april/mai.Og eg får opp at det vil gå fint denne gangen,du vil få ein nydelig velskapt liten gut.God klem til deg
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Ja, blir lett gravid...Har bare hatt litt trøbbel under de svangerskapene jeg har hatt ...men spirene sitter lett.. Men er litt nervøs da vettu, hehe. Oohhh...spennende! Tusen takk for at du tok deg tid!! *klem* Gleder meg sååå fælt til å begynne å prøve alerede jeg, sambo og jeg har snakket mye om det i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå