Maria&Casper Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Blir d nokka treff den 26? Nåen som veit eller? Hadde jo vært hyggeli å treffe andre som e gravid i Tromsø som man kan holde kontakt med på nettet sia æ bor i Gallivare, men ska føde i Tromsø.. Kanskje d e flere som har termin i begynnelsen av Oktober? Har termin den 6 oktober
Kickin Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Kunne tenkt meg å møtt opp på treff, har ikke vært med tidligere. Den 26. passer ikke for meg, men kanskje søndag 29. juli i stedet? Kl. 19? Virker som de har brukt fast torsdager? Men det er jo midt i ferietid nå så det er vel mange som er bortreist. Syns også det hadde vært trivelig å møtt andre gravide:)
anni654 Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Hei, ja, det blir vel treff. Vi er nå i hvert fall 4 som kommer på torsdag, hvis ikke noen har fått barnet fram til da. En som kommer har termin i september. Men vet ikke når i september. Til kikkin: Syn, at du ikke kan. Kan du aldri på torsdag? Kan jo foreslå søndag til de andre på torsdag, hvis de ikke skulle lese her fram til da. Kan jo være at noen har lyst til å møte oftere. Vi hadde jo tidligere også to treff i uka. Ble bare lite av det nå i ferietida. Når har du termin?
lillemor og lillebror Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg kommer også på torsdag 26.07. Har termin i november, og trur det er flere fra novemberklubben som kommer:)
Maria&Casper Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Ska prøve så godt æ kan for å komme.. Hadde vært koselig å treffe flere gravide herfra BIM som man kunne holdt kontakten med videre..
Kickin Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Joda jeg kan nok komme på treff på torsdager, men ikke før etter ca. 13. aug. Så hvis det hadde passet for noen å møtes søndag kveld hadde det jo vært trivelig.
markblomsten Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Hei hei, æ kommer på mitt første treff på torsdag!! Glede mæ tel å møte dåkker!!! Har termin 15.november.
snupp2 Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Hei! Ja,treff blir det. Tror jeg kommer,har termin idag,så egentlig håper jeg jo å være et helt annet sted da . Men hvis intet har skjedd til da så er jeg klar for treff
Bystedt Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Tjoho! Jeg og kula mi kommer da :-) Termin 18 nov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå