#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Kan du se på ei beskjedt av meg? Hun er født 8 juni 83 og hennes mann 10jan 81.Hvordan kommer deres forhold til og gå?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 hei har ikke hatt tid til å se på det. Kanskje jeg får tid i kveld. Jeg prøvde å se i noen kort i full fart, så vet ikke om det passer til dem (bruker ikke kort så mye) Hva vil skje: Et gjennombrudd, kanskje noe som vil løse seg, et problem eller noe vanskelig Råd: Sress ned Her og nå:det ser ut som de passer sammen, utfyller hverandre
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 okey...se mere på det i kveld... vi snakkes
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hei. Jeg ser de to og at de er sammensveiset i et tykt tau. Jeg ser at om de beveger seg litt fra hverandre holder de begge fast i tauet. Jeg ser bare de to, ingen barn sammen. Stemmer det? Om de får barn senere kan hende, det kikket jeg ikke på. Ellers ser jeg dem på en plass, nesten som de kunne være på utkikk etter et sted å bo sammen. Det kan se ut som de har bestemt seg for et sted å bo. (om det er framtid eller nettopp har skjedd vet jeg ikke) Jeg får følelsen at de kan slå seg til ro sammen. Det ser ut som de er veldig tiltrekt av hverandre. Så ser jeg hun går plutselig ut av døra uten å si noe, og han skjønner ikke helt hva det er, eller er oppgitt. Hun tar seg en sykkeltur. Jeg så at de gikk inn der de bestemte seg for å bo. De snakker sammen, og må bli enige om hva de skal gjøre. Hun sier jeg vil. Jeg tror hun mener fortsette forholdet, og han sier ikke noe. Setter en ring på fingeren. Jeg kan ikke se ringen tydelig, kanskje det er et ønske fra han sin side, eller i framtiden, vet ikke helt hva det betyr. Men jeg får ingen følelse at de kommer til å gifte seg i nærmeste framtid. (jeg spør min veileder, får beskjed om at de må tilgi hverandre) jeg ser dem sammen, tror det kan gå bra. Håper det var til litt hjelp.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 når jeg ser bildene som kommer, så klarer jeg ikke alltid å se hva som er nåtid, fortid eller framtid. Men det kommer kanskje etterhvert som man trener. Noen ganger er det også litt vanskelig å skille hva som er bare min fantasi med det som stemmer. Så jeg håper det er noe du kan bruke til hun venninnen din.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 For og røpe litt så er de gift,og har en unge sammens.De bor sammens.Men hun har ei føleles at han tenker på sin eks,enda hun har en samboer og en unge med han.Synes det er så ekelt og se på henne(spå henne)pga at hun er så nærme venn av meg. Men tusen takk
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 ok. jeg visste ingen ting på forhånd. Sikkert derfor jeg ikke kunne se no bryllup nært forestående. Og jeg så han tok på en ring på fingeren. Men ringen er som sagt veldig utydelig, vanskelig å se. Det var vel fortid jeg så. Det er ikke så lett å spå kjente. Kanskje du skulle spørre noen med litt mer erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå