Gå til innhold

hvor få tak i tykk fleece/ull dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på leting etter en tykk søt fleecedress...men finner ikke noen steder..kanskje det er for tidlig...at det kommer mer mot høsten..noen som vet? har forestilt meg en i lysegul siden jeg syntes den fargen er så fin på babyer..å jeg ikke vet kjønnet..men er ikke å finne i butikkene assa....

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv nettsiden Ull-Rik. De holder til på Nesttun utenfor Bergen. Kjempekvalitet på varene sine. Jeg hadde en deilig fleecedress til lillemor første vinteren hennes, hun er født i september.

Skrevet

Nøstebarn er en annen leverandør av tykke ullfleecedresser. De sender over hele landet, tror jeg. De har utsalg i Oslo.

Skrevet

Drøy et par uker. Da er vi i august og høstklærne kommer for fult i butikkene. :-)

Skrevet

jeg fant en fin en på barnegarderoben.no. jeg fant en fine en der. den er hvit med en bamse på i fleece.

Skrevet

den var kjempe fin..men alt var jo utsolgt på den siden..:( i liten str.

Annonse

Skrevet

sjekk på laredoute.no der hadde de noen fine dresser... er ikke sikker på om den var i bare fleese, men du kan jo sjekke

Skrevet

Æ har bestilt verdens skjønneste ullfleecedress fra bånsull (www.bansull.no).

Ullfleecen e kjemmpevarm og fin. Varmere enn en vanlig fleece dress.

Disse dressan e også mykere og bedre til å ha i vogna og ikkje bare i bilstolen.

Dem e litt dyrere (kr 419) men æ mene de e verdt det!

Skrevet

tusen takk for tips nå har jeg funnet mange fine..akkurat som jeg hadde tenkt meg.Da er det bare å sette igang å handle..men er litt usikker på om jeg skal ta 56 eller 60 da....vansklig å vite hvor stor babyn blir...hm..hva ville dere gjort.?

Skrevet

Jeg har kjøpt en på Nøstebarn i str 52...det er mitt første barn da, så jeg tror jeg tar meg råd til å kjøpe en til når den er vokst ut av :) Men det er jo ikke noe i veien med å kjøpe hakket større...de vokser jo veldig fort!

Skrevet

Æ har kjøpt dress i 62. Æ får babyen i oktober, så da e dressen mest passeli på det kaldeste....på en måte?=) Men om dressen e litt stor i vogna, så gjør ikkje det nokka. Også kjøpte æ litt større str pga prisen, da..så holder den lengere.

Skrevet

Jeg fant en søt, hvit fleecedress/pose med plass til bilseler hos H&M, kjøpte denne i str. 56. I tillegg har jeg bestilt en grå fleecedress i forhåndskatalogen til H&M i str. 62. Gleder meg til å bruke det...

Skrevet

Sparkjøp har fine ull/fleece-dresser i det norske ull-merket Tom&Trine. Ikke så kjempedyre heller - tror de koster ca 250 kr.

Annonse

Skrevet

hørte akkurat at venninna mi ikke fikk brukt veldig mye av det de hadde kjøpt inn på forhånd for ut kom en liten "kjempe" på 4.8 kg og ganske lang også (uten at jeg husker lengden).

Hvis den dessuten skal vare hele vinteren er det kanskje trygt å satse på 62?? :o)

Skrevet

hei. Jeg har erfart at det blir rett og slett for klumpete og for varmt m dress når de er så små, iallefall i vogna når du har pose. Så ikkje kjøp for mange dresser.... Jeg hadde 2 dresser, men brukte de minimalt.

Skrevet

Ellos har endel fine sånne dresser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...