Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er helt nybegynner. Har ikke drevet med dette før.

Jeg vet hvordan jeg skal gjøre det, har tatt kurs.

Vil bare ikke gi noen falske forhåpninger. Og for meg er det viktig at den som får svar velger selv. Dette er bare en veiledning. Ikke noe fasit, og at ting kan endre seg utfra valg som en foretar seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hej....kjære.-----du kan godt prøve dg litt på meg du:P:P så får vi s eom du skal finne noe.....er født i 220987 typen/manen min e i 21.04.1989 får du prøve å se om vi skal være samen bare ta og spå litt..så får vi s eka du finenr håper du gidder klemzzz fra suzi:):)

Skrevet

Heisann, hadde du orket å spå meg er født 28.11.61 og mannen 19.05.61 Vi ønsker oss så inderlig flere barn sammen så fort som mulig. Mistet i 10. uke i juni og har 2 små jenter sammen på 5 og 4 år. Kan du se om når og hva det blir og også om jeg kommer inn på desentralisert utdannelse. Tusen takk hilsen viny

Skrevet

Kan du spå meg også?

Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen?vil jeg og sambo holde sammen?

Jeg er født 16.08.82 han 05.06.80

Skrevet

hei mathilde..jeg har ei søster som har prøvd lenge 7 år å bli gravid...lurer på om du kan se en graviditet og kjønn på henne i nærmeste fremtid..håper at du kan titte litt på ho...klem fra meg

Skrevet

hei=D

ser du om eg snart blir gravid? er født 270881 og mannen 031183

klem

Skrevet

Når blir jeg gravid igjen? Og hva blir kjønnet? tvillinger?

251072

Skrevet

Meg 070366

Han 180368

Får vi flere barn??

Skrevet

dytter litt eg

Skrevet

dytter

Skrevet

Kan du se på meg? Jeg er ganske så forvirret for tiden i fht min samboer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skulle så gjerne hatt litt veiledning videre.. D er en veldig tung tid nå.

Meg 060979

samboer 030777

sønn 100905

Tusen takk om du har tid:)

Skrevet

Kan du se når jeg blir gravid?

Jeg: 23.07.86

Han: 17.08.83

Kjempesnilt hvis du tar deg tid:)

Skrevet

hei

lurte på om du kunne sett litt på meg?=)

lurer på om du ser noen jobb på meg snart?(søkt masse jobber,men ikke hørt noe enda:(...)

å lurer å på om når jeg blir gravid, samboeren vil vente med å prøve med baby til jeg har fått meg jobb...

å kan su se om meg å samboeren gifter oss?

jeg 21.juni 84

han 2.11.79( han har ei datter fra før av)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...