Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest en plass at når livmora utvider seg, kan man få vondt i mageregionen. Noen som er gravide og som har fått skikkelig vondt?

Var gravid i fjor, og rundt uke 4-5 fikk jeg plutselig vanvittig vondt i magen. Ikke luft altså, men hele magen ble bare øm. Jeg kaldsvetta og lå i fosterstilling på gulvet, trudde et øyeblikk jeg skulle dø, så vondt var det... Ble også kvalm, men kasta ikke opp. Det hele varte ca 1 time.

Tre dager etterpå skjedde det på nytt, det kom så fort at jeg bare sank sammen på gulvet. Gikk over etter en time. Etter det var jeg mye øm i magen, gjorde vondt i musklene (?) i magen hvis jeg vridde/strekte meg. Etter den andre gangen skjedde det ikke mer. Skal nevnes at jeg hadde en MA i uke 6.

Torsdag fikk jeg disse smertene igjen, samt i dag, lørdag. Varte vel 45 min begge gangene. Vondt som fy... Tok et par Ibux og så ga det seg. Noen som har vært borti noe lignende? Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,samme har skjedd meg. Da jeg klipte typen fikk jeg ekstremt vondt i magen og kaldsvettet. Gikk over etter en halvtime. Snakket med flere venninner,alle har hatt det. Ligamentene utvider seg,derfor smerter.

Men husk at du ikke skal ta ibux i svangerskapet da. Bare paracet.

Skrevet

Heisann! Har ikkje hatt så vondt..Men har litt "strekk! i magen... Er det normaolt? Er snart 5 uker på vei

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt veldig vondt, men kjenner enkelte dager at det strekker i magen. er 7+5

Skrevet

Og til lille store meg....du skal ikke bruke ibux når du er gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...