Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 hjemme alene, mens alle jeg kjenner er på fest. Sommer er gøy!
Anele&Solstråla Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 signerer den ja...kjeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeelig
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Kan dere ikke gå på fest selv om dere er gravide da? Man må jo ikke drikke:-)
petite fleur Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg synes det er dødskjedelig å gå på fest nå når jeg er gravid, jo mer folk drikker jo mer slitsomme blir de. Til slutt føler jeg at jeg har havna i en parallell verden hvor alle er retards utenom meg Heldigvis har jeg en samboer som er ute og drikker en gang i skuddåret, så da har jeg selskap på lørdagskveldene;)
Kjukka Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Skriver under på den...Går ikke på fest jeg heller, folk har en tendens til å bli jævli pågående i fylla, og skal kjenne på magen i hytt og vær... Er akkurat som om magen min er blitt allemannseie i festeverdenen
øynesomtinntallerkner Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Det er en kjennsgjerning at det er dritkjedelig på en fest der alle drikker og står i.
Serial mom Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Er jo mange ting utenom fest man kan ta seg til da,dersom dere synes lørdagene er så kjipe! Har ikke drukket på 10 år,men jeg elsker likevel lørdager:-) Greit at det muligens ikke er all verdens å finne på kl. 23 på lørdags kveld,men bruk dagen og ettermiddagen til noe gøy,legg dere tidlig og bruk hele søndagen til noe mer fornuftig enn dem som ligger avdrukket hjemme på sofaen med pottisgull og hodepine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå