Vesla89 - Er lei! Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Det var dumt Men da var vi likt igjen...
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 jepp jepp. testet maaange positive. testet første positive natt til 3+0, og de har blitt sterkere og sterkere i de neste dagene men plutselig 0 vondt i bryst og jeg kjente at det var ingenting der lengere..: / og så kom mensen
jiha Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Utrolig vondt da=( håper ikke jeg opplever det samme nå=( sender tankene mine til dæj og en stor klem... (tror foresten ikke det er noe som heter 4+0. eneten er det 4+1 eller 3+6;))
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Uffa, så leit... jo det er noe som heter 4 + 0... jordmor sier jo det om meg... nå er jeg f.eks 16 uker på vei akkurat. Altså 16 + 0. Er det en dag over så er det 16 + 1... og dette teller dere helt til 16 + 6 og så går det over til 17 + 0... Skjønner? =)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Da er det ikke mensen vettu, da har du en spontanabort siden du har hatt positive tester. Huffameg, stakkars. Masse lykke til videre. Det går nok deres vei også!!! Klemmer
Tulletutta Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Det kan jo være den derre festeblødningen då.. eg ville kanskje ha venta i 14 dager og tatt ein ny test for det kan hende du ikkje har mista. trur viss du har mista så vil hcg hormonet være ute av kroppen etter 14 dager når du ikkje er lengre på vei enn du. Viss du ikkje vil vente så lenge ville eg ha ring fastlegen min og evt time til innvendig ul. for har du tatt ein positiv gravidstest så er du gravid til det motsatte er bevist. er mangen som blør tidlig i svanger skapet uten å miste. Lykke til håper det går bra.
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2007 vell jeg fikk mensen slik som sist gang jeg mista(uke 7) med kraftige menssmerter(det er vanlig fra før av) og MASSE blod... er så kjedelig... festeblødning skal da ikke være så gærnt, tror jeg ikke. Men graviditetstestene ble jo svakere og svakere de, og den jeg tok i går mårrest(fikk mensen kl 2) var så lite positiv... i forhold til de jeg har tatt tidligere... håper virkelig ikke det er noe kjempegalt med kroppen min=(
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2007 må svare deg også lalla:) Jeg fikk mensen akkurat på den dagen jeg skal ha mensen.. 28 dager syklus, mensen hver 4. helg...
Tulletutta Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 då ville eg berre ha venta ei lita stund men ein VELDIG tidlig spontanabort har du nok hatt. det befrukta egget har vel ikkje fått festa seg sikkelig alikeveld. har hatt ein SA selv i uke 7 og det er ikkje kjekt. Vent litt og sjå, men festeblødning har eg ikkje hatt så kor gale det skal være har eg ikkje peiling på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå