Gå til innhold

hodepine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så vanvittig hodepine, er 10 uker på vei. Kan jeg ta en paracet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er selv plaget av hodepine og har forhørt meg med legen min ang hva jeg kan ta når den tar helt overhånd. Paracet var helt ok sa hun! Fosteret tar ikke skade av paracet, men man bør ikke ta det uten grunn! Ofte skyldes nok hodepinen mangel på væske - så prøv å drikk mye vann!

Skrevet

Heisann=) Har også hatt en vannvittig hodepine den siste uke, testet positivt i dag.. Tok en smertestillende i glemte,glemte jo at jeg er "gravid" er helt uvirkelig.. håper ikke det tok skade av det så tidlig...????

Skrevet

Jeg var veldig plaget av hodepine i mitt første svangerskap. Det som hjalp meg mye var å smøre is gele,(fås kjøpt på helsekost) I pannen og ned bak i nakken. litt klinete med det hjalp...Lykke til!

Skrevet

Jeg har vært inne og lest om paracet på nettet, og det er ikke påviste funn på at paracet skader barnet. Der sto det at gravide kunne ta paracet. Men skal selvf helst ikke ta noe. Men måtte selv ta paracet grunnet store smerter i leggen (av alle ting).

I noen sammenhenger må man vurdere hva som er best for barnet også. Kan hende det er bedre å ta en paracet enn å gå ha veldig vondt et sted og bli stresset av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...