Gå til innhold

Testet positvit i dag:)


sillaa

Anbefalte innlegg

Heihei! Har den siste uken hat utrolig ømme bryst og følt meg littt rar, men ikke turt å tenke på at jeg var gravid da jeg har hatt noen runder med negative tester. Bestemte meg tidlig i denne uka for å teste meg i dag da jeg skal på en jentefest. Tok prøve av morgenurinen, fikk positivt svar. Dro fpr å kjøpe nye tester, og ventet på at jeg måtte på do igjen. Tisset på pinnen i 13tia igjen, g joda positiv den også:) ENDA tørr jeg ikke håpe at dette er sant, men to tester lan vel ikke vise seg positiv hvis man ikke er gravid vel:)?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. Den tester nok heller negativt feil enn positivt, er det for lite HCG vil den slå negativt ut. Kos deg på fest alkoholfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er nok sant det. Men min siste menstruasjon var fra 15.- tom 18.juni. Og i følge den terminberegneren er jeg da fire uker på vei. Testet meg en gang forrige fredag, den var da negativ. Brukte da en test som jeg kjøpte på nettet vel og mere, slike stiks. Men jeg var tre uker på vei i forrige uke, skulle vel den ha vist meg svar kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...