Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Har guttenavn klart men veldig vanskelig med jente navn, vi er en engelsk\norsk familie så navn må gå på begge språk, hva synes dere om disse? er ikke helt sikker hva jeg synes selv... Zoe Zara Beatrice Annabell Wilhelmina Minnie Eliza Dorothea
OhMyGod!!! Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Zarah er fint... Milla heter ungen til de oppe her, far er fransk
prysseluskan Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Av disse liker jeg Zara, Eliza og Dorothea.
fleXibel Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Annabell og Wilhelmina og Zoe likte jeg best...selv om alle de andre var fine og..men de tre navnene syntes jeg var finest
Vannmann35 Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Zoe - nydelig navn. men kanskje litt vel utenlandsk? Zara - fint, men litt vel populært Beatrice - fint :-) Annabell - flott :-) Wilhelmina - staselig og koselig :-) Minnie - Driver? Tja... Eliza - helt fint Dorothea - ikke så glad i egentlig, men fint nok
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Av disse så synes jeg Beatrice funker best på både norsk og engelsk. Foruten Zara da, men det er jo så veldig vanlig.
Milletrille Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Milla er fint, foreslått litt lenger opp her. Ellers var alle navnene dine greie. Likte best Zara (men blitt veldig vanlig), Annabell, Minnie (litt for mye Disney kanskje..) og Eliza (hvis man uttaler det Elisa på norsk). Min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå