Gå til innhold

Hvor lang ferie med svigers orker dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vil at vi skal være her i nok en uke, holder på å bli sprø og vil bare hjem, men han koser seg sånn.

Soverom rett ved siden av hverandre, masse regn, liten hytte, liten øy og går ikke finne på noe særlig alene.

Hvordan si at jeg vil hjem uten å skape noen irritasjon???

Trenger tips, SÅRT!!!! HJELP MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolker det som dere har feriert sammen med svigers ei uke allerede!!?

Gud bedre....en helg er nok for meg!!

Han burde ikke bli irritert på deg om du vil hjem etter ei uke, syns jeg.

Si at du har andre planer for sommeren også!

Skrevet

I en travel by: en uke.

I din situasjon: en kveld.

Skrevet

He he takk! -trengte litt sympati nå!

Skrevet

Hehe.

jeg takler ca 2 dager med mine svigerforeldre - etter det blir jeg sur, irriterer meg over alt de sier, rastsløs, begynner å tenke på alle feilene de har etc og vil bare komme meg vekk!!

- Mari

Skrevet

Når jeg og kjæresten min er hjemme hos mine foreldre storkoser jeg meg.

Jeg merker at han gjør det samme når vi er hjemme hos hans foreldre- men jeg synes de er SÅ kjedelige, uinteressante foreldre sammenlinet med mine foreldre!

skal ALDRI på noe fellesferie med mine svigerforeldre. besøk på maks to dager holder i massevis.

Skrevet

Er dere så sære og ego at dere ikke takler å være sammen med andre mennesker mer enn en uke?

Skrevet

ja.

når det gjelder svigerforeldrene.

andre mennesker kan jeg være sammen med lenge.

Skrevet

Synes det er rart at "alle" sine svigerforeldre er irriterende, kjedelige og plagsomme mennesker. Hva med gubbene deres sine svigerforeldre da? tror dere dem er så mye bedre?

Er nesten sånn at det er obligatorisk å misslike svigers..

Alle har sitt.. Må jo være mulig å møte folk sånn de er i stedet for å bare tenke på alt som irriterer dere ved de personene!

Skrevet

HI her

Han er ikke keen på å være lenge hos mine foreldre heller, mak en el to dager, men så skal det liksom være helt greit for meg å være på ferie m de i 1-2 uker, det er slitsomt. De er hyggelige, men i litt mindre doser..

Skrevet

Har dere 3 uker ferie samtidig, som jeg og min mann, ville jeg ikke brukt to av dem til å være på besøk med hans foreldre. Vil jo ha litt familieferie med bare oss og barna også.

Vi bor heldigvis ganske nære både svigerforeldre og foreldre, mellom en halvtime til en times kjøring til dem alle. Dermed blir det heller kortere og hyppigere besøk. Men ser jo at mannen min lettere slår seg til ro hos sin mor, mens jeg lettere kunne kost meg lenge hos mamma og pappa. He he.

Skrevet

selv om hun er en herlig dame.

Skrevet

Orker ikke engang 5 minutter med de.

Skrevet

Går inn i min tredje uke på ferie hos svigers. Stor koser oss, men nå lengter jeg hjem.

Skrevet

0 ferie med mine svigerbeist...

Skrevet

HUff, har dessverre ingen tips. Men her i huset ble vi enige om for mange år siden (og før vi fikk barn) at en langhelg med svigers var toppen! Og den går begge veier :) Vi kan klare en uke eller to sydover, men da i hver vår leilighet og med aktiviteter hver for oss også.

Kanskje en ide å sette ned noen "regler"?

Skrevet

Det er lite galt med mine svigerforeldre, men 1 uke holder.

Hvis han bare vil ha 2 dager med dine foreldre, kan han ikke forlange at dere skal ha 2 uker med sine.

Har ikke så mange tips, men ikke si noe galt om svigerforeldrene, si du blir gal av været, lite plass, mange folk, osv. (dårlig kjøkken? do?)

Og si at du lengter etter å slippe deg løs seksuelt uten å være redd for at svigers hører det - kanskje det kan inspirere ham til å avslutte ferien frivillig?

Skrevet

Jeg og mannen skal til Thailand i 2 uker sammen med mine svigerforeldre, og jeg storgleder meg, jeg!

Jeg har verdens beste svigers, de er så snille, morsomme, hjelpsomme og gode at det er ikke til å tro:-)

Synes dere er patetiske som går rundt og misliker familien til partneren deres, han kommer faktisk fra det samme hjemmet.

-Og ikke minst, det må være veldig sårende for han!

Jeg har feriert med svigers flere ganger gjennom de årene som har gått, og det har vært en kjempefin tid alle gangene.

Skrevet

Jeg orker littegranne lenger ferie hos min familie enn hos svigers, det skal jeg innrømme.

Ferie i Thailand hørtes kos ut, kanskje det er bedre enn å bo hjemme hos noen.

Man bør bruke omtrent like mye tid på begges familie, noe HIs mann ikke var villig til.

Skrevet

Vi har feriert masse på gutterommet hans også vi, til og med etter vi ble gift!:-)

Sto opp til frokost hver dag, deeeeilig!:-)

Skrevet

Så bra at dere har det sånn.

Stort mer enn ei uke hjemme hos noen andre (svigers, egen familie, eller venner) hadde nok blitt for mye for meg. Men det har sikkert med personlighet å gjøre, ikke vertene. Kan ikke leve oppå folk for lenge av gangen.

I år har vi familie-turnering som ferie, til neste år vil jeg gjerne ut av landet og sove på hotell.

Skrevet

Har akkurat hatt besøk av svigers i en uke, og det er mer enn nok... Det handler ikke om at de ikke er snille og alt det der, men det er noe med å bo oppå hverandre på denne måten. Jeg blir sliten av det, og så har svigermor en hvis tendens til å gå rundt å vaske og flytte på ting, pluss at hun blander seg inn i avgjørelser som hun som gjest ikke har noe med.

Et par dager holder for min del... Hehe.

Skrevet

To til tre uker hadde gått helt greit her i gården.

Nå er jeg så heldig at min mann liker å være sammen med min familie og vica versa så det er heldigvis ikke noe problem.

Få svigers til å passe barna mens dere går tur/ ror en tur eller noe slikt.Finn på konkuranser av ymse slag for alle, bruk fantasien. Dere sitter vel ikke bare og glor på hverandre hele dagen??

Unn sambo å ha det koselig, du får nok noe tilbake for det en annen gang.

Evt får du simulere blindtarmbetennelse og komme deg inn til sivilisasjonen igjen. (Det vil da være VELDIG vondt på høyre side, litt under ribbenet.) etter at du har vært hos legen, kan du jo si at det var en vanncyste eller noe slikt....

Skrevet

Jeg har sår i øra etter 2 timers prat med svigermor men overlever 1 uke med henne da :)

Hehe... Hun er skikkelig koslig, for all del... Men den dama kan MASE!

Får tilogmed gnagsår i øya bare gjennom msn! blablabblablabkabakbakkbakabkaa

Skrevet

To uker hver sommer i en travel by, toppen en helg på ei hytte. Svigermor er helt suveren, men jeg merker at etter to uker begynner jeg å bli kranglete og litt vrang. Hun er virkelig super, men likevel irriterer jeg meg grønn over henne. Prøver å ikke vise det da, for hun fortjener ei "snill" svigerdatter. Vi er ganske forskjellige.

Nå her vi så masse med min mor å gjøre, at de ukenbe får bare bli en vane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...