midlin Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 hei alle sammen..jeg tror jeg endelig er gravid etter ett års prøving..denne syklusen har jeg drukket salviete..tatt omega-3 og folat og vi har hatt sex annenhver dag... og jeg har ikke tenkt så mye på barn.. jeg har også tatt tempen hver dag..og har registrert at den har stegen noen grader de siste dagene... har hele tiden holdt seg under 36 grader nå er det over36 grader hver dag.. er det ikke sånn at tempen stiger når man er gravid???.. også for en ukes tid siden..fikk jeg UVI som resulterte i en nyrebekkenbetennelse, som jeg fortsatt går på antibiotika for..jeg har også vært og er fortsatt morgenkvalm..må vente til utpå formiddagen med å spise hvis ikke blir jeg skikkelig kvalm.. jeg har også klart å klemme melk ut av brystene, det har jeg ALDRI klart før selv om jeg har prøvd hver syklus..kommer melk hver dag....og puppene har de siste to dagene blitt kjempeømme..ellers har jeg ingen symptomer..jeg bruker å være proppfull av symptomer før tr egentlig.... jeg er på dag 28 i syklusen nå og tenkte å teste snart.. hva tror dere damer..er det endelig et håp for meg???
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Tror du må være gravid siden du kan klemme ut melk...Ta en test og finn det ut sikkert. Si ifra hvordan det går.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 nåja....hvis man stimulerer brystene nok kan man faktisk sette igang melkeproduksjonen uten å være gravid. så hvis du driver å klemmer på dem for å framprovosere det er det ikke så rart, men kanskje litt desperat? tempen kan være pga nyreb.bet din da. men selvfølgelig håper jeg du er gravid da, det hadde vært kjempefint må gi tilbakemelding da når du har fått tatt en test:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Melk i brystene kan også være at du har for mye prolactin i kroppen. Trenger ikke nødvendigvis være graviditet. For ja.. melkeproduksjon starter vanligvis ikke så tidlig. Dersom du ikke er nettopp ferdig med å amme en annen unge. Men du får ta en test. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå