Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hvor lenge er man følelsesløs i huden rundt og over arret.? dette plager meg faktisk mer enn selve såret.... Har i tillegg fått en veldig valk over arret. Når kan man forvente at den går ned? Virker veldig hovent enda. Det er fem uker siden keisersnittet mitt.
Anerikke Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg hadde også en sånn "valk", men den forsvant etter rundt tre mnd. Er enda litt følelsesløs, og av og til er det litt ømt i magen over arret. Snart fire mnd siden keisersnittet.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Har d som deg jeg også... 6 uker siden mitt i går... Men legen sier det går over etterhvert, så jeg håper det er sant. Ser ikke bra ut nå nei :/
77modell Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Akkurat sånn har jeg det også! Er så sår rundt arret! Skikkelig sår på huden, nesten helt opp til navlen. å den valken...............har jeg også! Men tror ikke min kan gå bort, men jeg kan jo håpe:) Er 7 uker siden min KS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå