SaDa Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Vi er kjempe fornøyd med vår. Kan annbefalle. Trur ikke du kommer til å angre på det kjøpet
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Elsker den!!!! Vi har råna opp vår litt med bob-koppholder og skiphop saddelbag. Den er liten og lett men god plass oppi.
Gothic Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Er veldig fornøyd med vogna, men kurven under er så liten!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har faktisk ikke vært så veldig fornøyd så langt, har hatt den i et par måneder. Synes den er litt stiv, og fungerer veldig dårlig på grusveg.. Men jeg lurer nesten på om det er en feil på vår, for jeg har ellers hørt bare positivt om den vogna! Kanskje du ikke skal legge så mye vekt på min erfaring da.. Men den er i hvert fall utrolig fin synes jeg!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Har brukt vår i et og et halvt år nå og er utrolig fornøyd. Har hatt den med på flere ferier. Synes det er en kjempegod trille, og nå er eldstemann 2 og et halvt men sitter kjempegodt i den fortsatt. Synes den er god på både grus, sand og snø jeg.... Men det eneste negative er at kalesjen siger litt, spesielt med regntrekk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå