Gå til innhold

HJELP: Hva er festesymtomer?


081013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Festesymptomer?? Har jeg faktisk ikke hørt om en gang.. Men kvalmen kommer sjelden før mellom uke 5 og 7. Så det er det vel neppe. Aner ikke jeg. Men dytter litt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at du kan få noen symptomer når egget fester seg, det var egentlig det jeg mente.. hvilke symptomer er det snakk om da? har følt meg litt uggen den siste uken, så bare lurte på om det kunne være noe sånt siden jeg har hatt el og prøver den siste uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha,ja mulig noen kjenner det. Men da skal man vel kjenne sin egen kropp veldig veldig godt! Jeg hadde el den 15 og 16. mai. Tok el test. Også var vi på en fest og drakk den 19.mai,da var jeg svimmel og kaldsvettet. Det KAN jo ha vært no sånt. Selvsagt. Da var det jo enda halvannen uke til jeg testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet med sikkerhet at det ikke er alkohol i mitt tilfelle, siden jeg er avholds. har bare hatt en rar følelse der "nede" på en måte som menssmerter/stikkinger,det er sikkert at jeg hadde el 17/18 juli da jeg kjenner VELDIG/alt for godt når jeg har det. men nå har jeg altså fått en sånn følelse er "nede" igjen og lurte på om det kunne være at jeg er gravid...håper jo på det, men kan jo være at jeg så inderlig vil det at det bare føles sånn. men trodde jeg kjente kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...