Gå til innhold

Kvalme

moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i forhold til halsbrann og også kvalmen. Jeg er 30 uker på vei og hvis jeg blir sliten og spiser uregelmessig kjenner jeg at kvalmen kommer tilbake. Det er ikke på samme måte da, ikke like nær å kaste opp liksom, men mer irritabel...

Vet ikke om det var noe godt svar til deg, men jeg tror at du kan slappe av. Og kanskje sørge for nok hvile.

Hei og takk for svaret. Godt å høre at det er flere som har det på samme måte. Det er riktig at det ikke er på samme måte som i det første trimesteret, men det er vanskelig å få i seg noe mat (om morningen spesielt). Fryktelig trøtt og sliten er jeg også.

Prøver å ta det med ro og ikke overdrive men har inntrykk av at det er veldig lite som skal til om dagen.

Hei

Jeg er 33 +1 nå, og har vært kvalm hele veien. Kvalmen er ikke like ille hele dagen, men jeg har virkelig dager da jeg er så trøtt og sliten at jeg kunne sovet rundt. I morgen skal jeg kanskje få prøve akkupunktur, og det gleder jeg meg til. Skal si fra hvordan det virker.

Hos meg øker også kvalmen utover kvelden igjen, og hvis jeg "sliter" meg ut, blir det ekstra ille; også dagen etterpå. Prøv å ta en laaaang hvilepause på ettermiddagen, dette kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...