DK+2 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Aldri hørt om.. e d nåkka man får kjøpt på apotek eller?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 What is Gripe Water? A traditional European remedy, gripe water contains safe, fast, effective, natural ingredients for relieving colic discomforts. Gripe water has been used by mothers for over a century to provide relief from the discomforts of colic, stomach cramps, hiccups, gas and teething. The traditional natural remedies Fennel and Ginger are contained in Baby's Bliss Gripe Water. Both have long been shown to be beneficial for easing nausea and pain due to baby stomach gas and other symptoms of colic. Fennel and Ginger are also effective for the discomforts of infant teething, gas and hiccups. Relief usually occurs within 5-20 minutes. Man kan bestille det fra USA... HI
IgglePiggle Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har brukt det veldig mye da vi bor i London og det er veldig populaert her.. Jeg har vaert veldig fornoyd med det og det har sett ut som det virket paa gutten min. Ga det til han de gangene han bare skrek og skrek og trolig hadde luft smerter og med en gang jeg ga han gripe water saa ble han som oftest roligere og sovnet med en gang. Ofte hjalp det til aa faa han til aa rape i tillegg.. Saa det kan jeg absolutt anbefale.. Kanksje du kan prove aa finne en engelsk webside som selger det for da blir jo frakten sikkert mye billigere for deg..De selger det i alle fall alle steder her.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 ok. da skal jeg jammen bestille en flaske eller to HI
Topmodel Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 du ka få kjøpt på innvadere butikker på grønland (srilanka/pakistan) jeg kjøpte for 2 uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå