Gå til innhold

Ånei, ånei...


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

dumme meg min testoman, tok en ny CB i dag tidlig for å se om den hadde blitt sterkere positiv, men den slo bare ut med et svaaakt positivt kryss. De andre testene mine har også bare vært svakt positive, men det skal da bli sterkere?

 

Betyr dette at jeg kommer til å miste denne gangen tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt umulig å si for hcg oppfører seg helt forskjellig hos forskjellige mennesker. Kanskje du bare har veldig lav stigning? Ønsker deg i allefall lykke til! Jeg hadde mange svaaaakt positive (er testoman jeg også) før jeg fikk plutselig en sterk positiv, så hold motet oppe og ikke plag deg selv med negative tanker.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for svar, du gav meg litt bedre mot her nå :) Da GÅR det i hvert fall å være gravid fortsatt med mange svakt positive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tester pleier du å kjøpe? Jeg har kjøpt på apoteket hver gang, 3 ganger,og på dem blir resultatet kraftig hver gang uansett hvor tidlig det er i svangerskapet.De er litt dyre, men man slipper ihvertfall å lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig svakt positive tester i 14 dager, før den plutselig var sterk som bare det! Jeg er 11 uker på vei nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ALDRI sterke positive tester jeg...Er 32 uker på vei nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

Jeg fikk også bare svake tester, det endte med at jeg sprang til apoteket og kjøpte cb digital..veldige greie, der står det: gravid eller ikke gravid, da slipper du å tyde på streker å tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere som har svart! Det hjelper på motet, vanlig CB, eller clearblue, er det jeg har testet med til nå. Jeg er bare akkurat 4 uker på vei i dag, så har ikke giddet å teste med CB digital enda i og med at den ikke slo ut før jeg var 6 uker på vei sist! :) Jeg tok en test igjen i går kveld, og det ER blått i den svake streken jeg får, så da må jeg jo nesten være gravid. Har ikke fått legetime før i slutten av august, så er ikke stort annet å gjøre enn og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.

To fire tester med svak strek. Den femte var digital og der stod det klart: GRAVID!!!

Så prøv med digital;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer også an på hvor mye væske du har drukket. Er du nærmere dehydrert vil konsentrasjonen være mye høgere enn om du har drukket godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...