MomInUSA Skrevet 21. juli 2007 #1 Del Skrevet 21. juli 2007 FERDIG!!! Planlagt ks tre dager foer termin ble tatt 7/17/07 klokka 9:00 paa morgenen. Lille jenta ble foedt 9:11 og skrek saa fort hodet kom ut av aapningen i magen!! Hun var 3343 gram, 52 cm og hodeomkrets paa 35,5 cm. Perfekt og veldig snill!! Koser oss masse!!! Etter hun fikk den foerste sjekken, saa fikk jeg baby opp til meg en stund foer de tok henne til sjekk og mannen min var med og tok seg av lille jenta til jeg kom opp paa rommet. Var tilbake paa rommet foer klokka 11 - saa mindre enn tre timer etter de tok meg med ned til klargjoering. Dro hjem i gaar, 7/19/07 etter to netter og tre dager paa sykehuset. Planlagt ks gikk veldig greit. Var veldig nervoes for spinal bedoevelsen, men intravenoes naalen er mye vaerre...... Og saa satte de kateter etter spinalen - takknemlig for det!! Spinalen var en rar foelese - hadde spidual sist, og spinalen er anderledes. Plus med spinal saa har man jo ikke slange i ryggen. Man foeler langt mindre med spinal enn med epidural av dytting etc naar de tar baby ut. Ble nummen helt til oere-flippene, men spinalen gikk fort ut igjen etterpaa. Desidert ikke noe a grue seg for. Ble litt svimmel og kvalm til aa begynne med, men det fikset de paa et oyeblikk, og det foeltes litt tungt aa puste (normalt visstnok) Var veldig overasket av hvor lett det var aa komme seg opp neste dag. Sist hadde jeg stifter i saaret og hadde mye mer smerter og sviinger i saaret. Denne gang er det oemt, men ikke smertefult i det hele tatt. Har slike sting som forsvinner av seg selv denne gang. Det eneste jeg tar smertestillende for er etter-rier og kramper, som visstnok blir vaerre med anntatt foedsler sier de.... Lykke til alle dere som venter paa den store dagen - det er aldeles ikke noe aa grue seg for!!! Det er bare saaaaaa deilig aa vaere ferdig og ha den lille skjoenne babyen i armene!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9886227-jenta-mi-er-ute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 21. juli 2007 #2 Del Skrevet 21. juli 2007 Gratulerer med tulla di......i nov er det min tur til å få min tulle den kanylen i hånden er dritvond så jeg får sånn emblakrem slik at jeg ikke kjenner de setter kanylen i hånden...har lært det etter å ha ligget på sykehuset en del ganger jeg gruer meg ikke bare gleder meg, hadde akutt ks med førstmann etter 9 timer vanlig fødsel først Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9886227-jenta-mi-er-ute/#findComment-9887139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå