Krin Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde blitt kjempe glad om du hadde orket å se på meg oxo. Driver med dette selv men som du sikkert vet så er det jo ikke så lett å tolke seg selv=)))) Det jeg lurer på er graviditet? Hvormange barn vil vi få? Når? Kjønn (ikke så viktig)? Økonomi? Jobb? På forhånd takk=))))))) Klem fra
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei. Det er litt farlig å spå om framtiden. Ting kan endre seg, du skal gjøre dine egne valg. Spå kan brukes som veiledning Jeg ser du får et barn, men når det er 2-3 år, ser jeg du faren til barnet går hver deres retning. Men så spoles det tilbake, dere kommer sammen igjen, og det er et til barn inn i bilde. Det var det jeg så. Det som er viktig er hvis dere får barn sammen, ta vare på forholdet. Det er jo viktig for alle. Når en får barn blir det lett rutine i et forhold, jobb, husarbeid osv. Så ikke glem hverandre. Barn og kjønn: 1. lyst hår, kanskje gutt 2. kanskje jente SLik jeg ser dere er du som har triller nr.1, og pappaen som bærer nr. 2 De ser veldig tette ut i alder.
Krin Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet veldig godt at vi har frie valg derfor er det jo litt vanskelig å så framtid. Har fått høre av andre at vi vil få fire barn men jeg tror vi stopper ved tre det får holde hvis ikke noe annet skjer da=)))))) Høres jo veldig leit ut hvis vi skulle gå fra hverandre men jeg har ikke følelsen for at det skjer. Vi har vært sammen i mange år og har det så fint som aldri før så jeg satser på at du tar feil. Vi har ei jente sammen som nå er fem år=)))) Har fått høre av andre at jeg vil få to tette el tvillinger neste gang så vi satser på at det stemmer=)))) Takk for at du bruker tiden din på meg=))))
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 hei håper du har rett. Det så bare ut som dere gikk litt i forskjellig retning å så spolte det seg raskt tilbake, at dere kommer sammen igjen. SLik du forteller høres det ut som dere kommer til å klare dere fint:-)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 hei hei krin....jeg la kort på deg en gang....og fikk opp 2 gutter.....uansett.....jeg måtte bare se på deg selv om det ikke var meg du spurte...... og vipps kom både verden og stavesset opp....sammen med en gutt i ild tegn...så nå tror jeg det nermer seg med stormskritt.....dette svangerskapet.....mener jeg fikk det opp i løpet av høsten..... klem fra rama.....som fikk en jente 18.7.....som ingen klarte å se når skulle komme.....sikkert fordi det ble keisersnitt.....pga overtid..... lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå