Gå til innhold

Må derverre takke for meg! :-(


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Ja, da gikk det som jeg fryktet! :-(

 

Etter UL på mandag da legen sa at fosteret var 2 uker mindre enn det jeg med 100% vet det er, begynte jeg å blø i går kveld! :-(

Jeg vet eksakt EL dagen og når jeg testet positivt!

Og vet at fosteret var 8 uker, men det hadde sluttet å vokse etter 6 uker!

 

På mandag slo hjertet , men på UL i dag var det desverre helt rolig! :-(

 

Vårt lille ønskede foster blir desverre ikke noen baby jeg kan holde i armene mine og kose med å vise hvor glad jeg er i det! :-(

 

Uansett hvor ille det er , var det nok en mening at det skulle gå slikt denne gangen!

Det at det ikke fikk vokse opp, betyr nok at det var et eller annet som ikke stemte med den lille! :-(

 

Jeg ble sent hjem for å la det blø ut, og la naturen ordne opp selv.

Det er det beste i stedet for å ta utskrapning!

 

Men legen sa at det var ingenting i veien for at vi kan prøve igjen så fort som vi selv ønsket.

Han rådet oss til å ikke bruke noen form for prevansjon, hvis vi ønsker å bli gravide igjen fort.

For som legen sa: hvis kroppen din er klar for å bli gravid så blir du det, og hvis ikke den er klar ennå, blir du ikke gravid!

 

Lykke til alle dere andre gravide!

 

Jeg kommer nok til å komme innom å se hvordan det går med dere!

 

Og jeg håper jeg kan melde meg inn her igjen om ikke så alfor lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, det var triste nyheter! Håper det går bra med dere og at dere tar vare på hverandre i denne vanskelige perioden!

 

Sender deg en trøsteklem og håper å se deg igjen her om ikke lenge!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var triste nyheter.

Kan vel si (stygt sagt jeg vet) at det var noe galt med fosteret og at det ordner seg selv. Ikke noe med deg å gjøre.

 

Håper du kommer fort inn i hit igjen...

 

Masse god klemmer fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,det var uventet! Du er liksom en av de jeg har sett her inne lenge! Så utrlig trist da.. Det er jo vanskelig å tenke på at det er naturens gang.. Og at det ikke var levedyktig.. Fint legen din iallfall ga deg gode råd! Håper vi ses igjen snart. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist:(

Du er en sterk person som kan se det "positive" i dette, viss man i det heletatt kan kalle det det da. Det var nok ikke meningen som du selv sier, hvor trist det enn er.

Må det gå dere bedre neste gang.

 

trøsteklemmer fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeei!!! huff nå ble jeg lei meg på dine vegne,kjenner tårene presse på her,vet hvordan du har det akkurat nå!!

lykke til videre!!

 

go klæm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var triste nyheter å få på en lørdags morgen. Jeg sitter her med min lille spire i magen og tørker en tåre for din lille som aldri får bli noe mer. Den 14. mai var jeg i din situasjon så jeg vet hvor vondt det er. Selv om det bare var et bittelite foster, så har man rukket å venne seg til tanken på å være gravid og at det skal komme et barn, man blir jo faktisk glad i den lille spira. Jeg tenker som deg at det var noe galt med min lille som døde så det var nok aller best at den slapp å bli født. Jeg ble gravid igjen på 2. pp så det kan gå fort. Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre! Håper vi ser deg her igjen snart.

Stor og varm trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle for trøstende ord!

 

Er ikke lett å omstille seg, når man i noen uker nå har gått og kjent graviditeten med kvalme,ol. og nå ikke det er mer!

 

I dag har det kommet masse klumper, og mye blod, så det er nok kanskje kommet ut!

Har også hatt mye smårier!

 

Men kommer nok sterkere tilbake om ikke så altfor mange ukene håper jeg!

 

Lykke til alle dere gravide! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å høre 3 prinser og 1 prinsesse! Jeg prøver igjen jeg også etter sa 2. juli. Får håpe det går kjapt med oss begge ;) Men ta deg tid til å kjenne på og bearbeide sorgen. Heldigvis så letter den ettehvert - og blir vi gravide igjen vil jo kanskje også det hjelpe på ;)

 

Blåser babystøv på oss begge ;)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var leit...

Det var nok ikke en frisk liten spire, så dere får

prøve å lage en til etterhvert!

Lykke til!

Klem til deg og familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud, nu sett æ her å skrik som bare d... mista selv da æ va i uke 9. blør enda å live e kjipt...

Håpa at alt går bra me dæ:) Håpa du har familie som støtta dæ max opp...

 

Stooooooooooooooooooooooooooor klem:)

Håpa du blir gravid fort ijæn, ska tenk myyyye på dæj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, dette var forferdelig trist å lese.

Har jo sett deg her inne lenge nå, blir av og til litt forvirret over nickene våre. De er jo litt like....

Ønsker dere lykke til og håper en ny spire snart klorer seg fast.

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda!! Det var veldig trist å høre! Håper du blir fort gravid igjen, og at dette ikke setter for dype spor!

 

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...