Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Kan du være så vennlig å spå meg? Tusen takk iallefall! Du så på katten min, og det stemte! Han begynner nå å bli seg selv igjen etter at han kom tilbake til huset sitt! Lurer på når jeg blir gravid, og kjønn! Ser du noe angående forlovelse/bryllup også? Evt jobb om du orker? Har fått ny jobb nå, så nå skal jeg kombinere jobbing to steder....lurer veldig på hvordan det vil gå! Jeg: 09.10.81 Han: 02.12.79 Hjertelig takk for din tid!
nattinatt Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hallo Aller først så fekk eg inn det med jobben,for eg ser at du "springer" litt imellom jobbene dine, og det vil gå fint,litt travelt,men det går fint,men det er nok lurt å ikkje kombinere to jobber for lenge heller.I februar/mars så får eg opp graviditet på deg,ser ut som at det blir ei lita jente.Ser ut som at dere forlover dere om vinteren(våren) då,altså 2008,etter du er blitt gravid,og bryllup våren etter,kanskje sommeren 2009.Flott at det går fint med pusen din! Ha ei riktig god helg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå