Gå til innhold

når bestille time?


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

bestiller dere med en gang dere får 2 streker selv om man ikke skal ha time før i uke 8-12? å bestiller dere hos lege eller jordmor?

husker jammen meg ikke fra sist jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ringte dagen etter positiv test, sa hvor langt jeg var på vei og de fant ut jeg kunne komme i uke 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,men lege eller jordmor? jeg har byttet lege å får ikke henne før 1.aug. går ikke hos han jeg har nå... å jeg MÅ ha kontroll før jeg begynner i ny jobb.kan ikke si der att jeg er gravid,ikke sikkert jeg får forlenget kontrakt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte legen, trodde jordmor kom senere inn i bildet. (men usikker, førstegangs)

 

hvis du ikke har legen, ny fastlege før 1 august- har du vel en lege frem til da. regn deg frem til uker, og ring der du har fått ny lege fra 1 august- så sant det passer med før uke 12.

 

trenger ikke si det på jobb så tidlig, det føler du for selv. er uke 9 nå, ikke sagt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vet jeg ikke trenger å si fra,men er vanskelig å komme seg til lege uten å måtte si hvorfor like etter jeg har begynt.+at jeg må evt. på time midt i arbeidstiden å det er ikke bare bare å dra dit da... derfor greit med time før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sier du bare på jobb du skal til legen- det har jeg gjort.

 

de vil ikke spørre hvorfor, og gjør de det sier du bare at det vil du ikke opplyse om- trenger det ikke heller.

 

alle har krav til å gå til lege i arbeidstiden...

 

men du kan jo prøve å få time før du bynner på jobben. jeg bruker å ta lege tidlig om morningen- så bare komme litt sent inn den dagen. eller evt på slutten av dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er ekkelt å begynne i ny jobb å skal til lege en av de første ukene.... lurer på om æ jeg skal ringe jordmoren t uken å høre med henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...