minni09 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 vi fikk nemlig bilstol adapteret som tilhørte 2006 vogna og eldre. Venter på det nye fra butikken..., men tar sin tid. Derfor lurer jeg på om noen av dere har fått kjøpt det i Oslo, og sett at det passer 2007 vognen??? (vi trodde først at det manglet en knapp på vognen, men så var det bare gammelt adapter i butikken.. arg).
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 hei! jeg har tenkt å kjøpe det når vi får vognen.. er ganske sikker på at vi får 2007 vognen, siden vi har bestilt ny vogn. hvor mye kostet det? Er det kanskje bedre å bestille på nett om det rette ikke finnes??
minni09 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 jeg betalte 549kr for den som da tilhører 06 modellen... men vet ikke om 07 modellen er dyrer.. Men det er absolutt ingen som har prøvd bilstol adapteret til sin OTH UJ 2007 vogn??? og i så fall hvor fikk dere kjøpt det? Fru Lyng i Citypassasjen har tydeligvis bare 06 adapteret. Anyone?? :-)
Bergene Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har en 07 oth vogn (som skal selges nå da men) og vi har adapter som passer på vognen. Men om adapteret er 06 modell eller 07 modell det vet jeg ikke, vet bare at det passer på vår 07 vogn ;-). Vi har kjøpt alt på biteringen i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå