Gå til innhold

Da har jeg blitt mamma =O) 18/07 med planlagt ks =O)

Anbefalte innlegg

ENDELIG FERDIG =o)

Onsdag kom Lille Fabian Bertin med planlagt ks, allt gikk kjempe fint og var oppe og gikk morningen etter ks.

No er jeg allerede kommet hjem igjenn for jeg HATER og sove på sykehus,,

HAn veide 3460 gram og 51 cm og 36 i hodeomkrets..

Og seff helt PERFEKT. =O)

Fødselshistorien kommer litt senere =O)

Fortsetter under...

27.07.07KS

ser at du skal ha ks 3 uker før terminen........trodde det var rundt 14 dager før man fikk planlagt ks..jm sa til meg at det var 10 dager men det synes jeg er litt lite igjen......særlig når Sander kom 16 dager før termin sist !

Hei og gratulerer!!!! Mitt planlagte ks den 7/17 gikk ogsaa kjempebra. Naa har jeg en liten jente som var 3343 gram og 52 cm (35,5 rundt hodet) Hun er ogsaa perfekt og kjempesnill og storebror er kjempestolt!!

Jeg var ogsaa oppe aa gikk neste morgen uten for mye smerter. Faktisk saa hadde jeg langt mindre smerter denne gang enn sist syns jeg. Merker ikke saa mye til saaret, men blir litt stiv og stoel i magen da naar jeg sitter lenge og saa reiser meg etc. Det enete jeg merker er etter-rier - auu - det er det eneste jeg treger noe smertestillende for (noe jeg ikke hadde problemer med sist). Jeg dro hjem i gaar 7/19 - to dager etter jeg ogsaa - greide ikke vaere der mer - sengen var saa hard at jeg kunne hverken sitte eller ligge i den mere. Og saa ble sykehuset saa fullt at det var bare kaos (og fikk en jente paa rommet som hadde ks i gaar og kastet opp resten av dagen) - nok er nok.

igjen - gratulerer!!!! kos deg!! :-)

M/Sander

Ja ks 3 uker før men helt ok for meg. Det var det legen bestemte. Fødte i uke 28 sist med ks, kamsje derfor i god tid før termin. Jeg er ivertfall kjempeklar. Langt svangerskap og mye vondter/blødninger tidlig osv. Lykke til!

Annonse

Gratulerer masse Loxiana:-)Tenkte mye på dere onsdag.Flott at alt er vel overstått:-)Ser frem til å forhåpentligvis lese historien din innen søndag kveld, sånn at jeg kan få forberedt meg enda mer på hva jeg har i vente mandag. 2 dager igjen til det er min tur, oi oi oi, nå går tida FORT:-) Skal bli godt å komme i mål, formen er dårlig om dagen, siste ukene har kvalme og oppkast tatt seg opp veldig:-(Slitsomt...Klem fra spent meg..

Hei hei Snuppa_81 =O)

JEg skal legge inn historien i morgen til deg jeg .. .. =O)

Uffda kvalme er ikke noe artig , jeg var veldig kvalm på slutten også men kasta heldigvis ikke opp .. =/

tiden går VELDIG fort, plutselig er du også ferdig .. =O)

Men du kan bare glede deg ingenting og grue seg for, alle legene og jordmødrene var kjempe snille og flinke de klarte og roe meg ned veldig under opperasjonen ivertfall .. =O)

Men jeg skriver inn her i morgen till deg jeg , skal hoppe i sengen nå tenkte jeg mens gutten sover .. =O)

SNakkes =O)

klem meg og FAbian =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...