MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Sist treff var kjempe koselig jenter!! Koselig med både "gamle" og "nye" BIM'ere... :-) Håper å se mange av dere igjen på onsdag, og selvfølgelig flere nye!! Alle mager i alle størrelser er hjertelig velkommen!! (.. og babyer utenfor magen.. ) Mona har termin denne dagen, så blir spennende om hun kommer eller om hun ligger på SØF!! Marianne
Mone snart3barnsmor Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 jeg vil ikke komme, meeeeen kommer sikkert.... uff... hehe
SokkeLaila Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 ..håper for din skyld at du slipper å komme, mone! Har skjønt at du er rimelig sprekkeferdig..! Dersom ikke annet akutt skulle oppstå, så satser jeg på en aldri så liten tur på Peppes til onsdag! Gleder meg!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg håper Mona kommer jeg... Men at hun føder i løpet av helgen, for da kan hun komme med baby!! *jippi*
Unni med 2 under 2 Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Jeg kommer =) (om det ikke kommer noe i veien da)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Skal ikke se bort fra at jeg kanskje finner en buss... Huff, gleder meg til jeg får lappen ja!!!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ser dårlig ut for morgendagen desverre... Kvalmen har kommet tilbake for fullt og jeg har stort sett holdt hus i senga og på badet hele dagen Er bare ute i stua en liten tur nå for å teste formen, men ser ut som at jeg må krype til sengs igjen veldig snart... usj, alt annet enn gøy
Mone snart3barnsmor Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 å jeg vil fremdeles ikke komme... hehhehehhehe joooo om jeg ikke føder så..... har vært å fått akupunktur nå.... å så stippa hun meg samtidig, så kanskje det skjer no i natt... håper det.... er så moden å flat å fin å alt det som skal være... 1-2cm åpning å... juhu...
Unni med 2 under 2 Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Skal vi prøve å oppdatere litt her =) MaryPopp Ja Sebbe Ja Unni Ja Shimone Ja Mone Kanskje Monica Nei
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Huff, er noe dritt å være dårlig.. Hadde skikkelig lyst å komme i morgen, men er jo desverre kroppen som bestemmer om jeg får gjort noe eller ikke Nettopp stått opp for 3 gang i dag, og fortsatt ingen mat i magen
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2007 Koselig at vi blir noen selvom det er ferie tid.. Jeg kom akkurat hjem fra et par dager i Gøteborg.. Annbefaler ingen gravide med bekkenløsning å dra 1 hel dag på Liseberg.. Satt ny norsk rekord i kynnere, tror jeg.. huff huff!! Sees i morgen jenter... Marianne p.s. S@nne og Splatten da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå