Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallais damer!

Jaggu stille som i grava her for tiden! Men etter grundig research har jeg kommet fram til at det er opptil flere smurfer som faktisk befinner seg i Kongsberg for tida - Mona? Sangsmurf? Og Elendig mamma?

Derfor har jeg satt opp treff til neste uke hjemme hos meg. Dersom det er noen som har sinnsykt lyst til å treffet hjemme hos seg, kan vi bytte. Har bare så lyst til å treffe dere, så jeg satt opp treff hjemme hos meg, siden det bare er koselig å få besøk:-)

Har dere hatt fine ferier da - dere som har vært på ferie? vi har kost oss masse i nordland - hadde sinnsykt bra vær, så vi kan ikke klage. Nå har vi vært hjemme en uke, ikke like fint vær her, gitt... Var oppom Kjennerudvannet i dag og der var det utrolig stille - enda i dag var jo været ganske ok!

Jaja, det var alt fra meg! Håper på litt respons og at det kommer noen på treff torsdag:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9882532-smurfer-i-sommerdvale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hEI!!

Jada, smurfer i sommerdvale... tror nesten heller vi sier at vi har gått i hi for vinteren!! Hva slags sommer er dette igrunn??? æsj æsj æsj... Liker ikke dette altså!

Men jeg kommer hvertfall på torsdag! Veldig koselig Tonis! Blir kos å skravle litt igjen! Og gøy å se babyene leke! Eller skal vi heller si barna?? De er nesten ikke baby lenger...buhu, tiden går så fort...

vi snakkes!

Jeg er også hjemme!

Vi beiser og beiser og beiser... Så lenge det er oppholdsvær... Æsj, for en sommer!

Har veldig lyst til å komme på torsdag!

Hvis du vil ha masse besøk Tonis, så send sms til folk.. Jeg har ikke vært inne her på lenge, gidder liksom ikke når det er så liten aktivitet. Mona som tipset meg... *takk*

Sees!

(Hvis vi plutselig finner på noe spontant ferie-opplegg, så sender jeg mld)

Så bra at dere kan komme!

Tenkte å sende sms også, har skjønt at dib ikke er helt in for tiden;-)

Vet dere hva eller? I dag har Torbjørn bæsja på potte for første gang! Kjøpte potte her om dagen - litt i tidligste laget kanskje - men han er ganske forutsigbar i pomelomsen sin, så da satte vi han på potta etter frokosten og jammen kom det ikke to kabler gitt!

God søndag!

hei igjen Tonis!!

Vet du hva eller? Emma har blitt syk!! Hun ligger rett ut med feber!... HUff...stakkars liten.. så jeg må nesten bare se an hvordan det er i morra... Søren også, jeg som gledet meg så til å se alle igjen! Om det bare er feber i natt vites jo ikke.. Litt dumt å dra henne med ned til deg også når jeg tenker meg litt om, hun kan jo evt smitte alle andre... Hmm... Æsj det var dumt. Je gbør nok holde meg hjemme og ta meg av henne... kan vi få til å møtes en annen dag snart? Jeg har så lyst til å treffe dere! Alle sammen!! Hva med en dag til uka? Mandag? Tirsdag? På kafe? Eller trilletur? Eller kjennerudvannet om det er fint vær??

Annonse

Jammen, jammen, buhu, til uka er jeg tilbake på jobb!

Hehe..

Hvordan går det med øyekatarren til Torbis da, Tonis?

Stakkar Emma da... Kanskje hun ble smittet av Martine likevel?? huff..

Hun er fortsatt litt pjusk, hoster masse om natta.

Kommer det mange i morra eller? Jeg må se an vær og føreforhold, tror jeg... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...