Gå til innhold

Noen som kjenner livmoren??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er 9+2 uker på vei og i dag så strøk jeg meg nederst på magen det kjentes ut som at det var en liten bulk der.

Akuratt som at det gikk litt inn og så ut, er hard på magen. Er første gangsgravid så rart om magen allerede begynne å vokse... skal jo mest sannsynelig ha tvillinger og kanskje trillinger ihvertfall så det ut som at det var 3 fostrevannsekker på UL bildet jeg tok for noen uker siden....

Noen som vet om det kan være livmoren jeg begynner å kjenne? Har lest i en bok at man kan kjenne livmoren litt ovenfor skambenet i 12 uke...

Noen som har det likt som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du venter flere så tror jeg livmoren kommer opp tidligere ....

sikkert lenge til jeg kjenner noe enda,har operasjonsår like over skambenet etter KS. så der er det alltid hardt:)

Skrevet

Jeg merker livmor nå.. Spesielt nå rjeg ligger på magen. Og når jeg trykker på magen like over skambeinet, så kjenenr jeg inni meg at det er livmor jeg dytter på.. Er 9+3 i dag.. Men mitt 2. sv.sk

Skrevet

SOLSTRÅLEN80:

er det lenge siden ditt ks, siden du skriver det er hardt der enda..

Mitt er ikke hardt lenger.. er snart 4 år siden ks..

Skrevet

såpass.. sfinx`n kjenner ikke noe når jeg likker på magen, men kanskje det er vanlig at magen synes bedre når man står rett opp??????

morsomt at du er nesten like langt som meg, når har du termin?

Skrevet

MIn termin er 21. februar.. Legens termin er 19. februar..

Jeg mener fast bestemt at MIN termin er riktig.. jeg vet garantert når EL var ;) Så da følger jeg den..

Da må du ha termin 20 februar du da?

Skrevet

er 16 mnd siden. er jo på en måte hardt,litt dårlig til å forklare men...

er liksom ikke som å kjenne på resten av magen nei... litt stramt på en måte... blir det normalt noen gang?

Skrevet

hehe ja.. Men de kommer nok før hvis det er flere enn en.. din første eller?

Skrevet

Er 10 pluss 5 og kjenner den ikke...

Skrevet

kjenner ikke livmoren før tidligst i 12 uke, jeg ska ha tvillinger og kjennner den kanksje litt før 12 uke?......=)

Ikke vær redd du kommer nok til å kjenne den snart du oxo!

klem =)

Skrevet

kan vel plusse på litt luft også, så det kan hende du kjenner noe ja. Er selv litt skeptisk, men tror det enten tarmene (hvis de ligger så langt fremme) eller livmoren jeg kjenner.

Men vet ikke om det er en eller to ennå, men mest sannsynelig en hos meg.=o)

Men i ditt tilfelle så tror du ikke skal se så veldig lang etter om det er livmoren din eller ikke..=o)

Skrevet

.Hehe nei rart hvis det ikke var livmoren liksom.....Hvor mange uker var du på vei igjen? Tror ikke det er tarmene du kjenner men sansynelighet livmoren. Hvis det føles hard er det nok livmoren... =)

Når har du termin?

Klem =)

Skrevet

Heisann.

Jeg var hos legen da jeg var 8+4 og da mente legen at livmora var helt oppe ved navlen !!!!

Det går jo ikke ann... jeg har fått time til tidlig UL den 2 august. Legen mente jeg var lengre på vei eller at det er flere der inne. :-D

Jeg er veldig stor i magen da men føler selv jeg kjenner den halvveis opp til navlen. Tror kanskje legen målte litt feil !!!!

Er mitt 4 svangerskap så den kommer vel tidligere da.

Er nå 10+2, gleder meg kjempe masse til UL. tenk om det ber flere der inne :-D

Klem

Skrevet

=) Å tenk om det er tvillinger =) du må fortelle til meg!

Får ikke UL time jeg :S Selv om jeg vet det er 2 eller kanskje 3 spirer der inne:S rart? jeg er 9+3 og synes jeg må få UL før 16 uke..Dette er mitt første svangerskap....

ihvertfall du er heldig som får UL 2 aug =) Blir spennende =)

Lykke til

klem far meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...