Gå til innhold

hvor mange dager i uken skal de være på barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi søkt og fått 60% plass, jeg har skiftet stilling på arbeid, så jeg skal jobbe turnus og dermed blir hun der bare en eller to dager i uka første måneden i hvert fall. Kommer nok til å variere litt. Men har fått to faste kvelder i uka og skal jobbe annnehver helg. Så greier seg med 60%. Blir kjeit å være så mye borte når sambo er hjemme da men, vi får ta det sånn første året og så får vi se

Skrevet

Her blir det hver dag. Har full plass med 50 timer i uka, så i teorien kan vi ha han i barnehage fra 07-17 hver dag!! *grøssoggru* Blir nok til at vi henter han før det ja!

Skrevet

Vi må nok ha henne der hver dag - fulle dager... dessverre!

Jeg har akkurat fått ny jobb så kan ikke spørre om 80%, samboer er lærer da så han skal bringe/hente henne. Han kan nok gå litt før noen dager...

Skrevet

Vi har bare fått 60 % plass, 3 dager i uka fra 7-17... Hadde håpet på 80 %, men er egentlig glad for at det ikke ble mer til å begynne med... Han begynner 13. august.

Skrevet

Vi har full plass. Kommer til å levere han og søstra i bhg 07.30 - og så blir de henta 15.30 ca. Men jeg skal jobbe 80 % og ha en fri dag, så har muligheten for å ha han hjemme en dag pr uke da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...