CamillaMedSommerbebi Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 som har blitt spådd som det har stemt ganske bra på??:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Stemte ganske så bra på meg:-D Her er mine spådommer, gjort i januar i år: Hei 2.barnimagensnart? Jo her er nok spire til tidlig sommer mener jeg! Får veldig kraftig opp gutt her, men mulig jeg blir lurt av ham dere har idag.. ;0) Jeg får disse to nokså tette, så ei tulle lengre frem i tiden. Klarer ikke å tidfeste henne helt. Men mener det kan bli rundt 4-5 år til.. Lykke til! Chanelle2 Hei! Jeg får opp en maispire på dere, og en gutt til samtidig får jeg opp totalt 4 barn på deg. Twig ________________________ Må si begge disse har truffet veldig bra. Første dag i siste menstrasjon var 25.mai. El var ca 14.juni. Er altså i min 9.uke nå. Symptomene er helt like som mitt forrige svangerskap, da vi fikk en gutt. Så nå gjenstår det bare å se om det stemmer. Har en god følelse for at det blir gutt denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå