Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann spådamer!

Jeg har ventet såååå lenge på å få mannen til å ville bli klar for skrittet videre, nemlig baby eller bryllup.

Vi har egentlig snakket om at jeg skal begynne på folat nå i august, men så er han i tvil nå da!

Ikke har han noen hast med å gifte seg helelr, eller forlove seg...

Kan noen se noe for oss? Bryllup? Graviditet? Kjønn? Antall barn? Friske og raske?

Jeg har vært verpesyk i minst 2 år nå, og ønsker sånn en liten en snart!

Jeg: 09.10.81

Han: 02.12.79

Tusen takk for at dere hjelper meg!

God sommer til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har følelsen av at du kan bli gravid. Men frustrasjonen din ser jeg vil vare noen måneder til. Kanskje til rundt september.

Men det er ikke dermed sagt at det blir slik, ting kan forandre seg. Og jeg håper det ordner seg til det beste for deg.

Jeg ser i bilder. Og kunne se deg med stor mage, en gutt, og noen år til neste baby. Jeg ser en gutt på ca 5, jente på ca 2 og så en baby. Bare for å vise avstanden på barna. Ellers ser jeg et hus i litt landlige omgivelser med huske i hagen.

Først så jeg deg med stor mage rundt sen vår/sommer. Foran et hvitt hus med hage. Deretter en veldig glad femårig gutt. (mørkt hår)(er litt usikker 5, kanskje 6 år) men hun jenta er ikke så tydlig, det er gutten som forteller at han har ei søster på to. Barnet i vogna ser jeg helt tydlig.

Jeg vil råde deg til å ikke mase, gi mannen din litt tid, la det synke litt inn det med startingen. Det er skummelt for mange menn første gangen. Noen er litt redde. Snakk med han og spør hva han er redd for. Og si han vil bli en veldig god far. At du er ikke i tvil. (hvis det stemmer for deg da.) Jeg ser han er litt tilbake holden, som han har god tid. Men etter hans temop kan det ta litt tid. Jeg håper dere får snakket etterhvert, og blir enige. Det er ukjent og skummelt for han, men prøv å vise til det som er positivt. Om du kjenner noen som har barn. Så håper jeg du får han på glid. FOrtell hvorfor det er så viktig for deg.

Ellers stol på deg selv, du har de beste svarene selv.

Lykke til!!

Skrevet

Hei igjen.

Jeg så den ene gutten med mørkt hår, men ellers er alle tre lyse i huden :-)

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Skal holde deg oppdatert!

Vi ønsker oss begge tre barn faktisk! Og begge kan tenke seg hus i landlige omgivelser! Virkelig spennende dette altså!

Wow, jeg er imponert!

Skrevet

Hei.

Leste svaret ditt. Fikk en veldig god følelse.

Så håper det ordner seg for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...