Veslesnuppa Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er dette medisiner man kan ta for at flere egg skal løsne under eggløsning?? Man må vel ha resept på det? Må man ta eggløsnings-sprøyte eller løsner eggene av seg selv?? Takker for svar:)
74skytte Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Pergotime er et legemiddel som forsterker eggløsningen. Noen får det fordi de ikke har el, mens andre får det for å forsterke el. De kan gi ganske ille bivirkninger, men det er veldig individuelt. Siden det er ganske sterke hormoner, bør dere ha sjekket at det ikke er noe galt med deg eller mannen din, slik at du ikke behøver å gå gjennom eventuelle bivirkninger og ubehag unødvendig. Det er gyn som skriver ut resept på pillene. Vil du lese mer om det, kan du finne mere opplysninger på www.felleskatalogen.no. Lurer du på noe annet ang Pergo, så har jeg vært igjennom tre dobble og to enkle kurer.
Veslesnuppa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Hei og tusen takk for svar:) Mannen min har redusert sædkvalitet,så jeg tenkte at kanskje Pergotime kunne hjelpe. Hvis denne medisinen kunne forsterke eggløsningen min eller at det løsnet flere egg,så kunne jeg kanskje bli gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå