Gå til innhold

Princess Elisabeth og andre ketolyse slankere!!!


Tomaten

Anbefalte innlegg

Har dere noen fine tips å komme med....

 

Starta på kuren i går, og ønsker å høre litt hva dere spiser i løpet av dagen, og hvordan det var å begynne....

 

Var helt forferdelig på morran i dag.... var kvalm og uvel, og vondt i hodet... trodde ikke bivirkningene kom så fort!!! Jeg pleier alltid å elske frokost, og er kjempesulten når jeg våkner ellers.....

 

Stekte meg egg og bacon til frokost... men det klarte jeg bare ikke å spise....

Lagde meg litt krem istad, og nå har jeg spist litt norvegia, så jeg føler meg litt bedre.....

 

 

Blir gjerne med på fast veidedag.... om det er mange av dere her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Slenger meg på her. Gikk ned 5 kg på ca 2 1/2 uker i januar. Var kjempefornøyd, men da klarte jeg ikke mer av maten, så jeg måtte bryte. Gikk ikke opp noe særlig med det samme, men etter en stund begynte jeg å spise veldig masse snop og hadde dilla på sjokoladekakedeig. Det fikk kiloene til å rase på igjen og nå veier jeg 3 kg mer enn før ketolysedietten. Utrolig frustrerende. Tror jeg vil begynne på dietten igjen etter sommeren. Håper bare jeg klarer å holde ut lengre denne gangen :)

 

Det er iallefall utrolig motiverende å lese om alle dere andre som har gått så mye ned :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig at mitt navn star som overskrift:D neida;)

Uansett, jeg har akkuratt tatt meg en liten pause i dietten, ble mye fortoppelse for min del(lite fiber vet du) og skal nå ha en liten pause før jeg kaster meg på den igjen.

 

For meg var dette en super kur, nøt hver eneste dag, men som du sier, bivirkningene du kan ha de første dagene er ubehagelige.

 

Matmessig spiste jeg veldig lite, spiste nå mot slutten 2 ganger til dagen fordi jeg stort sett alltid følte meg mett.

Jeg hadde en god middag, tilnærmet taco uten skjell og tortillas da.

Er man litt sparsom på krydderblandingen og kytter ut mais er dette super kort siden kjøttdeig og ost inneholder 0 karbohydrater. Da kan du veie krydderet(jeg veide det aldri, men en pose(40g) gikk til minst 4 middager.

Jeg blandet også inn seterrømme i kjøttdeigen.

Til frokost kunne jeg ha hardkokt egg med smør og salt, noen ganger hadde jeg reker og majones. Noen ganger hadde jeg bare noen skiver jarlsberg. Spis det du selv liker, men hold deg unna det du vet har mye karbohydrater, så handler det om å ha selvdisiplin etterpå og holde seg mest mulig unna det man vet at er nei mat i hverdagen.

Lørdagskos er jo lov til en viss grad etterpå, man skal jo få leve etter en kur også:)

 

Slik jeg ser ting for meg så kommer jeg til å gå en uke på suppedietten(sykehusdietten) i og med at detter er en renselseskur som renser organene og får magen igang. Deretter kommer jeg til å prøve å spise så sunt som mulig, og om jeg går ned i vekt av det også så er jeg stor fornøyd. Mot senhøsten kommer jeg nok til å hoppe på kuren igjen for å ta av de siste kg.

 

Grunnen til at jeg tar en pause ifra kuren er ikke direkte pga ubehag. Om morgenen så tok jeg vitaminene og drakk vann, ble plutselig sulten og utrolig kvalm(dette kan jo godt skyldes at jeg kasta ned alle 4 kosttilskuddpillene på en gang da. Itillegg har jeg litt problemer med forstoppelse og synes at jeg kunne ta en pause nå etter nesten 8 fullgåtte uker.

jeg skal nok ned ca 10 kg til, håper jo på litt mer da, men det får jeg nok se an, kommer jeg ned ti kg er jeg storfornøyd selv iallefall.

 

12kg på 2 uker er jeg kjempe fornøyd med, og klager ikke i det hele tatt.

 

Har du noen spørsmål så kan jeg svare deg her inne eller du kan sende meg en melding privat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Du skriver jo greitt her i grove trekk kva du et i denne kuren,men hadde du orka sånn ca i korte trekk å skrive ein dags meny?Og er denne kuren fin for de kiloene som ligger rundt mage hofte,trenger gå ned 5-7 kilo. Egner den seg for alle? No er eg inne på ein diett med minimalt med karbo,kjente eg var litt kvalm de første dagene.Skal gå to veker på den etter eg tok ultrashape på tirsdag.Har gått inn 4 cm sidan tirsdag,så det er eg fornøgd med.Kr lang tid ca vil det ta med å bli kvitt ca 5 kilo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuren går jo ut på minimalt med karbohydrater som du sier, man kan spise det man vil så lenge man holder seg borte ifra produkter med mye stivelse. En dagsmeny kan jo være:

frokost Egg og bacon drikke vann

Lunch Reker, egg og majones om du liker det

Middag biff/løvbiff/grilribbe/flintstek/kjøttdeig

Kvelds Speilegg/ost/salat/kylling/noe du liker

drikker bare vann, er endel karbohydrater i melk

 

For min del har kg forsvunnet over hele kroppen, og magen har forsvunnet.

Kuren egner seg best for dem med 10kg eller mer de vil ned står det i boka, men moren min prøvde denne og gikk ned 5 kg på en uke(hun slutta da) så hun var fornøyd.

Noen fasit på dette har jeg ikke, men jeg brukte 2 uker på å gå ned 5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mase litt til eg..men mora di,klarte ho å halde de kiloa vekke då etter kura når ho hadde gått på den ei veke?Er det lurt gjerne å begynne forsiktig med karbo etter endt kur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke om de er borte, hun pleier å trene endel og uka hun slutta hadde hun besøk og trente ikke i det hele tatt, så det må tas i betraktning...

 

 

etter en slik kur bør man alltid være forsiktig med karbohydrater, kutte ned på fett og protein og øke karbohydratene, gjerne ta det gradvis og holde det meste nede...

Jeg skal begynne på suppekuren en uke nå for å omstille kroppen, siden dette er en renselseskur som innhoder karbohydrater tror jeg ikke jeg kommer til å gå ned i vekt, men håper på å holde den stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Moro å høre hvordan det har gått med andre, leste at du hadde vært så utrolig flink, så da tenkte jeg det var lurt å skrive innlegget direkte til deg vettu:)

 

Syns det går veldig greit, har ikke matlyst, men passer på å få i meg de 15 kh daglig.... så idag har jeg spist litt krem til kvelds for å få i meg alt jeg skal,hihi...

 

Kom forresten i ketose på lørdag, så det gikk veldig fort, bare 1,5 dag!! Håper det går like bra for meg som for deg....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg kunne svare på denne igjen jeg:)

 

man er ikke nødt til å ha alle karbohydratene pr dag, man har bare det som en grense man ikke bør gå over.

Jeg vet at til tider var jeg nede på 3 g til dagen, og noen ganger i 10.

Menn skal ha 15g til dagen og kvinner 10 til dagen, men dette er beskrevet i boka hvordan du kan gå frem uke for uke for best resultat. Første uka skulle man ligge på 10g, deretter kutte ned slik at man får minst mulig forstod jeg det som iallefall:)

 

Bra at du føler det går greit, og håper du når målet ditt raskt! Jeg starter imorgen på rensekuren, skal gå en uke på den så starter jeg igjen på ketolyse....må bare få rensa kroppen litt for forstoppelse er ingen kjekk ting;)

 

Er kjekt å se at så mange har valgt å prøve på denne kuren nå, jeg er iallefall storfornøyd med de resultatene jeg har fått:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hallo vennen

Lenge sidan eg spurte deg ang denne kuren,og no er eg begynt på den,men eg finner ikkje igjen heimesida då som du laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...