Gå til innhold

Smerter.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jeg ganske sterke menssmerter i mage og rygg, men ingen blødning. Kjenner litt i ryggen i dag også. Nå har jeg for det meste vondt i lysken, på begge sider. Kjennes ut som sting/hold som man pleier å få i siden. Har vært litt treg i magen i det siste, kanskje det er derfor jeg får hold? Klarte nesten ikke å komme meg ut på kjøkkenet tidligere i dag. Er mye bedre nå.Noen som vet, har kjendt det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også smerter og det er visst helt normalt. Det kommer av at livmora vokser. Skriver at du har treg mage også, jeg hadde også det helt til jeg begynte å spise epler!! Får mer smerter når jeg har vært på do, kanskje forde det i tarmen presser på livmora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt menssmerter som var ganske inntense. Begynte på natta og varte ut på dagen. Ingen blødning. Jeg har heller ikke kjent noe mere til det. Men kjenner det litt i lysken jeg og. Er 6 uker nå. Hadde dette for en uke siden. Blir litt bekymret da. Har så lyst til å ta UL. Synd det er så dyrt. Og lege og jordmor har jo ferie. Æsj.... Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hold greiene er ligamentene som strekker seg. Og smertene er også normale,fordi livmora vokser. Denne mensmurringen avtar rundt uke 7-8 for de fleste. Jeg kjenner mest strekking i magen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Er 6+5 i dag. Trodde at det skulle være normalt, men smertene var mye sterkere nå enn i forrige svangerskap. Godt å få det bekrefta, og føle at en ikke er helt alene...Er bare 8 mnd siden vi fikk en gutt, men føler at jeg har glemt mye allerede. Bare en uke siden jeg fant ut at jeg var gravid, men på den tiden så har d skjedd store fremskritt når det gjelder symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse både med ny baby i magen og utenfor magen! :)

Blir tett mellom de da! Hehe! Men smertene er iallfall helt normale.. Husker når jeg var 5 uker,så fløy jeg på do i ett kjør for å sjekke om mensen kom. Kjentes jo sånn ut! Og siden det var så jævla vondt var jeg jo heelt sikker! Hehe! Men det skjedde ikke.. Men alle opplever det jo forskjellig.. Jeg fikk så vondt en gang at jeg nesten svimte av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke symptomer har du nå da? Jeg syns ikke jeg har så mye symptomer egentlig. Hadde mer rett før og etter IKM. Har en gutt på 11 mnd fra før og syns å huske at jeg hadde så ømme bryst tidlig i forrige svangeskap. Men har ikke det nå i det heletatt. Litt fastere bare kanskje. Syns alt er så annerledes enn forrige svangerskap og kjenner at jeg blir urolig for at noe skal være galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste symptomene jeg har er ømme bryster, utflod og litt vondt i lysken av og til. Hadde de samme symptomene med førstemann. Har heldigvis sluppet unna kvalmen foreløpig,(bank i bordet:)men forrige gang begynte jeg å få bekkenløsning i uke 8. Blei sykemeldt i uke 10.

Håper jeg slipper det denne gangen. Alle svangerskap er forskjellige, noen får mye og andre lite. Kanskje du får jente denne gangen?? Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit med bekkenløsning sist jeg også, men ikke før senere i svangerskapet. Hadde jo vært moro med en jente spden vi har gutt fra før. Men bare alt går bra og ungen er frisk så er vi glade. Jeg er 6+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...