JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei, Jeg mistet skjerfet mitt på onsdag. Så dere om jeg hadde det på når jeg dro fra Onkel Donald?? Skikkelig krise dette her, det er svigermoren min som er tekstilkunstner som har laget det, så det er ganske viktig for meg... Shit, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer sånt jeg altså...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Kjipt. Jeg la ikke merke til om du hadde det på deg fra Onkel Donald. Har du ringt dem og hørt om de har funnet det der ? Takk for sist forresten - den lille jenta di var utrolig søt og sprek ! mvh, Anne Marie
Som Natt & Dag Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Takk for koselig treff! Jeg kan ikke huske å ha sett noe skjerf, tror ikke du hadde det på deg da vi dro fra Onkel Donald... Utrolig kjipt å miste et skjerf som har afeksjonsverdi... Ring til Onkel Donald og hør med de?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Takk for hjelpen, skjerfet mitt er visst vekk=( Prøvde å ringe onkel donald, men de hadde ikke sett det. Kan liksom huske at det lå i stolen jeg satt i først og tror ikke jeg har sett no til det etter det.. Kjipt. Guttene deres var så skjønne de også! Var veldig morsomt å hilse på både de små og mødrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå