På'n igjen! Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Leste i et tidligere innlegg at Expat anbefaler bruk av sports-BH når man ønsker å stanse produksjonen. Sikkert et dumt spørsmål, men kan bruk av sports-BH i et par timer påvirke produksjonen? Jeg ønsker på ingen måte å minske produksjonen (delammer, og trenger alt jeg har!), men må jo bruke sports-BH når jeg trener.
Expat Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Vil mene det ja! Kanskje bruke de med spenne i ryggen så du kan løsne når du ikke hopper?
På'n igjen! Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg pleier å løpe, så det er vanskelig å løsne BH'n under løpeturen...synes også det er godt å ha god støtte når jeg går tur med vogna, men får prøve å bruke vanlig BH da. Vil ikke hemme produksjonen min, men det er ikke godt å ha puppene flagrende vilt heller:-). Er jo sunt med frisk luft både for meg og knerten!
Expat Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ja. Men når du er ferdig, eller ikke startet, så kan du ha det løst mens du tøyer eller gjør styrke. Du løper vel ikke mer enn en time av gangen, vel?
På'n igjen! Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Neida, en time er maks. Skal heretter bruke sports-BH kun under selve løpeturen og ellers når det er ytterst nødvendig. Takk for svar! Sukk, det er mye man må tenke på........!!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 hva i alle...? hemmer sports bh melke prod??!! det hørtes egentlig veldig rart ut... bruker sports bh nesten hele tiden jeg da jeg har store bryst, og de gir mye bedre støtte også for ryggen. har tilå med en jeg bruker om natten. hvorfor påvirker denne melke prod i større grad en en vanlig bh?
r r r Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Den kan hemme fordi den som oftest er mye strammere enn en vanlig bh. Mine sportsbh-er er så trange at brystene nesten ikke beveger seg når jeg løper/hopper - det er liksom det som er hele poenget. De er så trange at det ville vært veldig ubehagelig å bruke dem til vanlig - og helt umulig å bruke under amming. Men, om du bruker disse til vanlig har du antagelig kjøpt en størrelse som passer til daglig og ikke til løping.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har ikke merket noe forskjell og jeg trener MYE .. med sports bh... de toppene soim er rimelig stramme.. men det er nok lurt å slippe opp litt i hvertfall en halvtime før ammingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå