Gå til innhold

Jersey! Har noen spm til deg..? :)


superk

Anbefalte innlegg

Jeg ser at du har vært på UL 11+1 og det skal jeg også! Gleder meg masse, men lurer på hva en får se i denne uka? Tok du det privat eller på sykehuset? Jeg skal privat på Mjøskirurgene på Gjøvikø. Regner med at de tar seg god tid da jeg betaler nesten 1000kr for dette. Tok du bare innvendig eller begge deler? Håper du svarer

 

Hilsen spent!

 

Ps. Hadde du fått mage denne uka? Min er bare tjukkmage den hehe! Ikke hard, bare tjukk selv om jeg egentlig er ganske normal (glad i mat men ligger innenfor bmi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Superk :-)

 

Gled deg! Jeg ble helt satt ut! Forventet jo å se et foster, men alikevel ble jeg liksom overrasket over det jeg så! At det var inne i meg, uten at jeg kjente det. Svelget og svelget for å holde gledestårene tilbake, he he... komisk ikke sant?

 

Jeg så et foster, akkurat som på bildene jeg har sett, med et søt hode og kropp, og to små bein og biitte bittesmå armer.

Legen brukte alle de 20 min jeg betalte for og tok seg god til til å måle babyen og forklare oss alt vi så. det var kun innvendig UL og samboeren min var med. Han viste oss nakkefolden, og målte den til 1,2 mm, noe som er helt normalt. Hjertet var bare som noen krusninger midt i magen til fosteret, men du så hva det var da han viste os det. Babyen hadde fostervann i magesekken (sort flekk), noe som vil si at nyrene fungerte. I tillegg sjekket han om hodefasongen var normal, og målte babyen og gav oss ny termin ut fra det. babyen var 4,2 cm.. ny termin 3 dager før min!

Fikk med 3 herlige bilder.

 

Ellers er jeg veldig oppblåst på kveldene nå, ikke så veldig om morgenen, men jeg ser at kroppen har foranret seg, og jeg ser litt gravid ut med trange klær. Blir ekstra tydelig nå, sien jeg har gått ned noen kg pga dårlig matlyst. har ikke gått opp igjen, men fått mage :-)

 

Når Skal du på UL?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så bra! Jeg skal på mandag! Gleder meg til det nå. Har liksom en følelse av at det er noe som ikke stemmer, men det er sikkert bra der inne. Fikk kjempeforhåpninger av det du skrev nå da hehe!

 

Får håpe legen jeg får er like bra som din da. Tenkte ta med samboer selv om det sikkert er innvendlig jeg også. Er sikkert litt rart, men det hadde jo vært hyggelig om han hadde fått sett den leve også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med!

Fin øvelse til fødselen det vet du, he he...

Samboeren min var iallefall glad han ble med. Lettere å forstå hva som skjer da, og hvorfor han må holde ut med umulige meg fortiden, he he..

 

Det står sikkert bra til der inne. Vi innbiller oss jo så mye rart!

Går som regel greit!

Fortell meg hvordan det gikk da, om du vil :-)

 

Lykke til!

...og gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...