Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Del Skrevet 20. juli 2007 Nå skal den lille skatten vår få seg en lillebrøster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 22. juli 2007 #2 Del Skrevet 22. juli 2007 gratulerer..hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 22. juli 2007 #3 Del Skrevet 22. juli 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde planer om å være litt hemmelig en liten stund. Men nå er jeg ikke gravid lenger Testen jeg tok idag var ihvertfall negativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Del Skrevet 29. juli 2007 HI her... Da er det et faktum... Jeg har mistet min lille spire før det egentlig ble noen ordentlig spire. Mest sannsynlig har ikke egget klart å feste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Del Skrevet 29. juli 2007 uff, trist da:( bedre lykke neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 29. juli 2007 #7 Del Skrevet 29. juli 2007 uff da...trist å høre..Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå