Gå til innhold

Har dere fått pika?

Anbefalte innlegg

Jeg synes at eukalyptus lukter såååååå deilig for tiden. Har en flaske med slik olje stående på nattbordet og en kveld oppdaget jeg at det var noe som luktet så vannvittig godt. Etter en stund fant jeg ut hva det var. Må inn på soverommet å lukte litt på den innimellom....

Ellers er det ikke så mye mat som jeg fyser på eller MÅ ha. Har Peppes Pizza som en favoritt, men det er ikke bare nå som jeg er gravid liksom.

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9878693-har-dere-f%C3%A5tt-pika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg har ikke fått noen pica enda...

Tror kanskje at det er senere i svangerskapet det er mest vanlig å få det,

og er jo ikke alle som merker noe til det heller så..

Bare jeg ikke får det slik som mamma da hun skulle ha meg, da gomlet hun appelsinskall...! Får frysninger bare ved tanken!!

Annonse

Jeg er hekta på grønne runde pærer(ikke de vanlige vi har her så jeg strever litt med å få tak i de.).Jeg orker ikke tanken på kaffe(til vanlig er jeg ei ekte kaffekjerring) Det verste jeg kan tenke meg er sterkt parafymerte mennesker. Jeg er i uke 14 nå og har ikke brukt parafyme siden uke 5. Ellers er frokost hjemme et must for tiden,noe jeg ikke har pleid å spise før jeg har kommet på jobb tidligere.

Jeg har også hatt dilla på appelsinjuice, og da kun den svarte fra meieriet. Egentlig ganske merkelig, for sånn hadde jeg det i forrige svangerskap også. De første ukene, frem til ca uke 10, så MÅ jeg ha tilgang til appalsinjuice hele tiden. Kan drikke minst en kartong per dag! Men etter uke 10 så mister jeg totalt lysten!!! Og jeg liker ikke appelsinjuice i det hele tatt til vanlig :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...