Ildfluå Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Og nå er jeg gravid igjen! Det var planlagt,men regna med at vi kom til å bruke noen mnd før det ville klaffe. Og aktiv prøving etter ferien. Er glad, men minnene strømmer på. Har vært uheldig å kommet til å drikke alkohol før jeg testet positiv. Det står så mye om hvor farlig det er før man vet at man er gravid. Engsta meg ihel forrige svangerskap. Da jeg endelig hadde slått meg til ro med at alt kom til å gå bra døde babyen i magen. Morkakesvikt tror de.
nr2 i mai! Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Huff så trist å høre att du mistet på termin. Så fint at du er gravid nå igjen, det er mange som er i samme situasjon som deg ang, alkohol. Jeg har en jente på 3 år nå, da jeg gikk gravid med henne hadde jeg også drukket alkohol og tatt medisiner pga tannverk. Det gikk helt fint.Men vet hvordan du føler det. Gled deg over det lille som vokser i magen din og tenk positive tanker, det er de spiren din trenger fra deg nå!! Kjempelykke til!:0)
nr2 i mai! Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 En tying til. Det jeg har lest ang å drikke alkohol så tidlig er att det er større fare for at fosteret ikke utvikler seg, altså att du ikke blir gravid, men att den kommer som en forsinket mens. Fra gammelt av ble det sagt att en skulle være forsiktig med alkohol fordi det ble vanskligere å bli gravid. Det er ingen forbindelse mellom deg og fosteret før etter 3 uker, og da er du 5 uker på vei. Så senk skuldrene du har ikke skadet fosteret ditt, så sant du er avholdende nå! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå