Gå til innhold

Jippi! ultralyd uke 12

Anbefalte innlegg

Juhu! Så gøy at det finnes ultralyd. Til tross for at jeg har ligget i sengen utslått av kvalme og har sovet meg gjennom halve sommeren, så har jeg gått rundt og innbildt meg at babyen i magen er død eller har store skavanker. Jeg hadde jo litt blødninger underveis og mye brun utflod som liksom aldri stoppet før uke 11. Hulk.

Nå føler jeg meg bare teit som var syk av engstelse, for inne i livmoren svømte det en liten aktiv krabat på 5,5cm og var frisk som bare det. Jeg var så lettet at jeg hvinte av fryd. Rart å tenke på at fosteret skal bli nesten ti ganger så lang på seks måneder...

Kunne til og med se "noe" mellom bena på h*n, så vår førstefødte ser ut til å bli en gutt. Legen advarte oss mot å være skråsikre, han var mer moderat: "Det kan nesten se ut som om det er en gutt, ja"

Ojojoj, det skal bli så moro!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9878039-jippi-ultralyd-uke-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Gratulerer! Takk gud for UL, sant vel? Høydepunktet er da når vi kan se våre søte små vokse og ha det bra ;) Du har vært veldig heldig som har fått "konstatert" hvilket kjønn det er så tidlig....sjeldent. Jeg har også hatt UL men så ikke så mye av kjønnsdeler....er grådig spent på neste UL den 15/8, håper jeg får vite noe da. Har en av hver fra før så det spiller ikke så stor rolle, men det er jo litt praktisk å vite i forhold til klær og sånt.

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...