Gå til innhold

Hva sier dere jenter? Skal vi lage en "ja, jeg skal komme over eksen "tråd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Virker som om det er flere som ikke kommer seg over barnefar, men som virkelig trenger det!

Hva med og lage en liten oppmuntrende tråd, så vi kan støtte hverandre litt?

Vi vet vel innerst inne at vi kan få bedre, og at vi ikke trenger og finne oss i hva som helst!

Drømme mannen er der ute!!

Da kan jeg begynne med mitt første steg i riktig retning:

Jeg fikk melding av BF i sted om han kunne komme på overnatting.

Vi vet jo alle hva det betyr.

Og jeg svarte "nei, det passer ikke så bra i dag".

Er så stolt!

Fortsetter under...

Hehe.. så flink du er!! :P *klappepåskuldra*

Mennene som ikke innser og forguder det de har, er ikke noe å samle på! :) Selvsagt er det vanskelig å komme over noen en trodde en hadde noe bra med! Men om han ikke behandler deg med den respekten du fortjener, fortjener han heller ikke tårene dine!

Så alle jenter:

Hev saftglassene og SKÅL for drittsekkene som har forlatt oss, de som (kanskje) har oss nå og for de heldige som ennå ikke har møtt oss!! :)

det er noe som heter-

NO man is worth your tears,

and the ONE who is will NEVER make you cry!!!

er heldigvis over den drittsekken,tok jaggu ikke lang tid heller.fy f... for en drittsekk han har vært!! meeen,hehe han har ødelagt sååå mye for seg selv at ingen liker han mere:))))))

drømmemannen er der ute ja:))

fin strofe:)

Ja, da er ikke jeg med riktig mann.

Barnefaren ble jo fly forbanna da jeg ble gravid, og alt da kan han jo ikke ha hatt de rette følelsene for meg- uansett hvor lite du har lyst på et barn så reagerer du ikke på den måte.

Han kom tilbake i mai, sa han aksepterte graviditeten, og jeg lot han bo litt hos meg...til i dag!!!

Meningen var at han skulle flytte ut 1.aug, fordi vi krangler mye og har vel funnet ut at vi skal bo fra hverandre for å se om det kan bli noe en gang!!!

Men i dag rant begeret over. jeg ba han dra!!!

Er jo litt lei meg, men mener dette var det rette å gjøre.

møkkamann!!!!

Gjest anouschka with Love

Høres ut som at du har tatt et riktig og fornuftig valg for deg Anele!

Veldig bra :D. Det er tungt i starten. Gikk selv fra en av mine 'store kjærligheter', pappaen til nr. 1 for hundrede gang, men heldigvis den siste gang for nå 6 år siden. Da hadde jeg holdt på å forlate han i 5 år...

Det gjør vondt å gjøre det slutt med en man elsker høyt, men glem aldri å elske deg selv høyere. Kun da kan man møte gjensidig kjærlighet...

Jeg er fremdeles singel...har prøvd flere ganger, en dag så skal det funke! Men det fantastiske er at for ca. to år siden da var jeg helt ferdig med han følelsesmessig, på den måten!!! Det var hardt, men absolutt verdt det!

Lykke til!

Annonse

Henger meg på denne tråden her... er egentlig over barnefar, men har mine øyeblikk hvor jeg kjenner at jeg savner han, det skal jeg innrømme.. er ikke så lett å unngå slike øyeblikk, når man feks ligger alene om kvelden og skal prøve å sove, kjenner lille i magen sparke...

Men, er stolt over å si at jeg EGENTLIG er ferdig med han, utenom disse "syndige" øyeblikkene.. :-P og, må bare si det : har møtt en annen mann, men vi er bare venner enda da.. mest fordi jeg er dust og ikke tør å prøve noe mer, er så redd for å bli såra igjen :-/ skjønner ikke at han orker å fortsette å prøve når jeg er så vanskelig, ene dagen vil jeg og andre dagen ikke.. huff, får skikkelig dårlig samvittighet nå når jeg tenker på det og ser det svart på hvitt.. haaaater motstridende følelser, han er jo verdens snilleste, beste og omsorgsfulle... syns ikke et sekund at det gjør noe at jeg er gravid, første han sa nesten da jeg fortalte det var at "hvorfor i alle verden skulle DET gjøre noe? du er jo fortsatt den samme jenta. og dessuten, så er jo en unge en berikelse mer enn noe annet"

wæææ, ble litt usaklig dette, men som dere kanskje skjønner så er jeg litt frustrert over meg selv.. hjelp? hehe! klem til alle i alle fall ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...