Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Anéa?

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig for meg at det var et kjempefint navn som ikke annethvert barn har. Har det fra hun som sang i gruppen Multicyde. Hihi..

Jeg synes det var kjempefint.

Kan noen dunke meg i hodet og si ifra hvis jeg tar helt av på elendig navn her?

Fortsetter under...

Du har helt rett, det er et veldig fint navn :o)

Men selv er jeg redd de navnene som har for mange stavemåter...Anéa, Anea, Annea.

Det må være slitsomt å gjennom et langt liv stadig måtte stave navnet sitt. Apostrof her og der o.s.v, med og uten to Ner...

Kanskje en liten ting å tenke på?

Lykke til!

Annonse

Syns det var fint, og enig i at det er et navn som ikke alle heter.

Selv valgte vi et navn som jeg trodde ikke var såååå vanlig, men var visst flere som hadde tenkt slik...

Litt enig med det med stavemåter. Men skriv det på¨den mest sannsynlige og enkleste måten, evt uten apostrof. Anea eller Anèa....

Tuusen takk for svar! Ja, det blir finere for hver dag, synes jeg :o)

Men dere har rett i det med at det kan bli slitsomt med stavemåte da... Samtidig... Andrè, Andrèa, Renè osv har jo apostrof og det går jo helt greit...

Hmmmm.....

Tenke tenke teeeeenke :o)

Jeg synes Anéa er et nyyydelig navn!! :)

Jeg falt totalt for det for mange år siden, da Multicyde var på topp. Jeg var vel kanskje 14 år da eller noe sånt..:)

Og i mange år hadde jeg det som et av favorittnavnene som jeg ønsket å bruke når jeg en gang fikk barn.

De siste årene har det falt litt mer i bakgrunnen for andre og nyere favorittnavn, men jeg har det fortsatt på navnelista mi, og det er virkelig et vakkert navn!

Og finest med den stavemåten som hun i Multicyde bruker, slik som du har skrevet det.

Annonse

kjempe fint, de fleste jeg kjenner som har et spesielt navn er veldig stolt av det. Er jo ikke noe problem å måtte stavne navnet sitt!! Det gjør jeg hele tiden jeg, enda navnet mitt ikke er vanskelig.Folk spør uansett om det skrives med el uten h osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...