Gå til innhold

Hvor mange er det som har hatt litt bruneller rødbrun utflod?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt blittelitt slim med brunt siden mandag, men bare litt!

 

Og ikke hver gang jeg er på do, men ca 2 ganger om dagen!

 

Er redd dette er et tegn på Sa eller MA! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du bekymret så ta kontakt med legen din. Man bør ta kontakt om man har blødning. Har du ingen smerter er det mest sansynlig ok. Likevel så er det ingen uten om legen som kan gi en avklaring på om du har ma.

Ingen grunn til å bekymre seg om man ikke må. Ring legen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirsdags kvelden hadde jeg smerter i nedre del av magen men ingen blødning, så jeg tenkte at dette går vel bra,-morgenen etterpå kom det litt brun utflod, ånei tenkte jeg og ringte sykehuset, de sa jeg kunne komme dagen etter. hadde en helt fryktelig natt og stålsatte meg skikkelig for det som jeg var helt sikker på skulle komme. da jeg kom dit hadde jeg mest lyst å lukke ører og øyne og alt som lukkes kan men det går som kjent ikke an, men da legen sa at her var det et lite hjerte som slo--du og du så glad jeg ble....ingen fare sa han.....men jeg har enda brun utflod og er helt fryktelig kvalm men er heldigvis blitt beroliget, tror nok det går bra med deg også !!!!!!!!-men det er veldig greit å få en bekreftelse på at alt står bra til.Har forøvrig hatt både sa og ma tidliger ved sa kom det friskt blod ganske tidlig i forløpet ved ma ble det gradvis mer og mer bl over 2 3 4 dager

dette ble visst litt langt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt lys brun utflod. Har hatt det siden jeg var 6+4, er nå 7+4. Har bare hatt det noen dager, så har det vært borte noen dager, og så har det kommet tilbake noen dager. Vet ikke hva som gjør det. Jeg er også redd at det kan være en ny MA. Men siden det er så lite, så har jeg ikke gjort noe med det ennå....får bare vente litt og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja hjelp jeg er også litt smånervøs.. har litt som deg athene75.. har termin dagen før deg også da=).. har veldig lystbrunt da, men ikke noe tegn til blod egentlig, så trenger jo ikke være noe for jeg har nå hatt lignende før når jeg ikke har vært gravid.. får bare håpe på det beste.. men er nervøs og litt bekymra ja, men har ikke legetime før om 14 dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å trøste meg med at det er lyst brunt og ikke noe direkte blod i det, samtidig som at hvis det var noe galt ville det sikkert øke på. Men klart jeg vet jo det ikke da, bare prøver å berolige meg selv litt. Når jeg hadde MA i høst, økte mengden iallefall litt over ett par dager, selv om jeg ikke bløddee mye...og det var mørkt blod og litt friskt blod. Og er det en SA så merker en det jo.

Så vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har det også slik. Jeg er 5+? og har hatt det slik hele tia. Samt at jeg har murrende smerter som kommer innimellom, men ikke så ofte nå lenger. Den kroppen vår er merkelig og jeg må si at jeg blir litt nervøs, selv om jeg hadde bestemt meg for å ikke være det :-)

Jeg tror det er helt normalt og i dag kom kvalmen for fullt så alt er nok i skjønneste orden. Håper det for alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brunakig utflod i uke 5,6 og 7. Alt var bra. Og er nå i uke 11+5, og har akkurat sett på UL at jeg har en aktiv liten krabat.

Husk!

Det er faktisk størst sansynelighet for at alt går bra med svangerskapet ditt, selv om det her inn til tider kan virke som om de fleste svangerskap ender i SA.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tror det skal ganske mye til av blod før det har noen betydning...Er nok ganske vanlig med litt blødninger eller blodig utflod. Dette er mitt tredje svanger skap og har ikke hatt antydninger til noe slikt før, men fra uke 9 har jeg denne gangen hatt småblødninger, dvs at jeg har kjent at det har drypt i truseinnlegget og dobesøket bekreftet friskt blod. Har siden da hatt blodig utflod og tidvis vondt i magen om kvelden.

Er for tiden på lang ferie i utlandet og har av den grunn ikke vært til lege. Tror egentlig heller ikke det er noe alvorlig, det er for ubetydelige mengder.

Skal til første kontroll når jeg kommer hjem, rundt uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg har tre flotte barn. Det første svangerskapet blødde jeg ingenting. Det 2. blødde jeg litt nesten hver dag t.o.m uke 12. Det 3.svangerskapet blødde jeg jevnligt gjennom hele graviditeten. Ingen som fant ut hvorfor jeg blødde. Så det trenger ikke være noe galt

 

'lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...