Gå til innhold

Sterke menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet på natten med sterke menssmerter som vedvarte utover neste dag.(5 uker på vei) Tok to paracet sånn i to tiden på dagen og da ga det seg. Har ikke hatt vondt etterpå, ikke menssmurringer engang. Har ikke hatt blødning. Går nå og er redd for at det kan ha skjedd noe, føler ikke at jeg har noe særlig symptomer lenger. Kanskje litt kvalm bare. Er nå 6 uker og ringte jordmor for å spørre hva ho syntes. Ho trodde alt skulle være i orden siden jeg ikke hadde vondt mere og ikke hadde hatt noen blødning. Jeg kunne ikke henvises til UL, pga at jeg ikke hadde vondt mere. Måtte da i tilfelle betale selv. Skal jeg slå meg til ro med at ting er i orden eller skal jeg oppsøke en privat klinikk å få UL?!

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet med sterke magesmerter tidlig i mitt første svangerskap. Ringte legen og fikk time. Han mente alt var i orden siden smertene gikk over. Og det var det virkelig, sønnen vår er nå 20 mnd.

Han sykemeldte meg i ei uke for å ta det med ro, og for å ikke framprovosere noe. Kjente ikke noe mer til diss smertene resten av svangerskapet.

I mitt tilfelle var det altså ikke noe å bekymre seg for .

Men dersom du er veldig bekymret vil jeg tro det er verdt pengene å ta en ultralyd. Men det må du nesten føle på selv.

Håper dette var til litt hjelp for deg. Lykke til

Skrevet

Ring henne opp igjen, si at smertene har tiltatt og at du ønsker ultralyd.... så kan du få litt ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...