Gå til innhold

Klarer ikke roe meg..


Beibi82

Anbefalte innlegg

Dette styret med den ul'en har gått helt i hodet på meg. (var på tidlig ul for å sjekke tilstanden, (5+6) men han fant ingen hjerteaktivitet. Han 'beroliget' meg og sa det var for tidlig ennå)

 

Klarer ikke tenke på så veldig mye annet.... Så i dag kjøpte jeg to tester til. Har ikke noe særlig peil på hvordan en evt MA fungerer på kroppen, men antar at HCG hormonet vil synke..??

 

Tok de testene da, og de virker ikke like sterke nå ........om alt forløper normalt, har jeg hørt at hormonet skal dobles for hver tredje dag?! ....da sku' jo strekene vært knallsterke nå..eller????

 

 

Jeg er i dag 6+6...

 

 

 

...redd for at noe er gæærnt jeg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da.

 

Håper alt er i skjønneste orden og at testene bare spiller deg et puss.

 

Ta ikke sorgene på forskudd, det stemmer nok at det kan være vanskelig å finne hjertelyden så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det har noe med hvor mye fargestoff det er i testene også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er helt normalt at det ikke er hjerteaktivitet da du var på ul.l. I mitt

første svangerskap begynte jeg å blø litt da jeg var 6 uker, var på ultralyd og det var ingen hjerteslag. Fikk beskjed om at det enten var dødt, eller at hjertet ikke hadde begynt å slå enda. Tok ny ul.l etter en uke og da var det heldigvis liv! Foreslår at du ber om ny ul.l Mht testene tror jeg og at det er ulikt hvor mye fargestoff det er i de forskjellige testene. Krysser fingre for at alt er i orden. Er forresten selv 6+2 og vet hvordan det er å bekymre seg. Hadde nemlig en inkomplett abort nylig og er livredd det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for svar =)

 

Jeg bestiller ny ul.. så får det 'briste eller bære'. Håper jeg får time temmelig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...